سرخط خبرها

همایش رالی خانوادگی در مشهد به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد

  • کد خبر: ۱۴۸۵۷۱
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
همایش رالی خانوادگی در مشهد به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد
همایش رالی خانوادگی دهه فجر انقلاب اسلامی، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این رالی خانوادگی به یمن ۴۴ اُمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۴ خانواده جانباز و ایثارگر حاضر شدند و مسیر اداره کل ورزش و جوانان تا گلزار شهدای بهشت رضا (ع) را طی کردند. این مسابقه خانوادگی که پیش ترهم چند سالی در همین مسیر برگزار شده بود، با استقبال خوبی هم همراه بود بطوریکه شواهد نشان می‌داد بیشتر از ۴۴ ماشین خواهان شرکت در این مسابقه بودند، اما در نهایت براساس برنامه ریزی‌های اولیه این رالی برگزار شد.

هاشمی جواهری: باید مسیرمان را در راه شهدا قرار بدهیم

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: جامعه ورزش هم مثل همیشه در کنار مردم عزیزمان حضور خواهد داشت و در تلاش هستیم تا با نشر شادابی و شور نشاط اجتماعی وظیفه مان را در قبال مردم انجام دهیم.
هاشمی جواهری در مصاحبه با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: این مسابقه با حضور خانواده‌های محترم شهدا و جانبازان و ایثارگران برگزار می‌شود و اتفاقا برگزاری این مسابقه پیام زیبایی هم دارد. براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، ماشین‌ها در این رالی در کوچه و خیابان‌های شهر دور می‌زنند و در پایان در گلزار شهدا دورهم جمع می‌شوند و با آرمان‌های این عزیزان تجدید پیمان می‌کنند. همه ما باید در نظر داشته باشیم که هرچقدر در کوچه پس کوچه‌های دنیا دور بزنیم در آخر باید مسیرمان را در راه شهدا قرار بدهیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: در ایام دهه فجر چند برنامه مهم را افتتاح خواهیم کرد و از همین جا به شما قول می‌دهم که هیئات ورزشی در این روز‌ها فضای شاد و با نشاطی را برای همه ورزشکاران فراهم خواهند کرد.
وی در پایان افزود: همه ما می‌دانیم که مشکلاتی در جامعه وجود دارد و مسئولین تمام تلاششان را می‌کنند تا این موارد را رفع کنند، با این حال من مطمئن هستم که مردم ما آگاه‌تر و هوشیار‌تر از قبل بازهم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر خواهند شد و یک بار دیگر اتحاد و یکپارچگی‌شان را به رخ خواهند کشید.

گرایلی: تا پایان دهه فجر چند مسابقه دیگر هم برگزار می‌کنیم

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه‌ای را با حضور بیش از ۴۰ خانواده برگزار کردیم.
گرایلی با اشاره به شرایط فنی مسابقه گفت: در این مسابقه نقشه خوانی در مسیر‌های مختلف را داشتیم و البته در پایان هم مراسم خاصی را برای این عزیزان در نظر گرفتیم و جوایزی را به شرکت کنندگان اهدا خواهیم کرد.
وی در پایان افزود: تا پایان دهه فجر مسابقات مختلفی را در رشته‌های مختلف موتورسواری و اتومبیلرانی خواهیم داشت تا به نوبه خودمان سهمی در ایجاد شادابی و نشاط مردم در این ایام داشته باشیم. دیروز هم به مناسبت شروع دهه فجر، کارناوال موتورسواری داشتیم و فضای خاضی را در شهر ایجاد کردیم که قابل تقدیر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->