معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور؛ رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس
سرخط خبرها

شکست قعر نشین، مأموریت استقلال برای ماندن در رقابت قهرمانی

  • کد خبر: ۱۴۹۲۴۱
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
شکست قعر نشین، مأموریت استقلال برای ماندن در رقابت قهرمانی
هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتبال از امروز با چهار بازی آغاز می‌شود.

شهرآرانیوز؛ سپاهان برای ادامه صدرنشینی‌اش کار سختی در اهواز در پیش دارد و شاگردان مورایس باید بتوانند از سد فولاد خوزستان بگذرند. استقلالی‌ها هم که در هفته‌های گذشته توانستند اختلافشان را با صدر جدول کم کنند، در ورزشگاه آزادی میزبان شاگردان رضا عنایتی در تیم نفت مسجدسلیمان خواهند بود و برای ادامه رؤیاپردازی‌هایشان در تکرار قهرمانی، به چیزی جز سه‌امتیاز این مسابقه فکر نمی‌کنند.

چشم مدعیان به فولاد

فولاد خوزستان نتوانسته است در رتبه‌های برتر جدول خود را جای بدهد و در قامت مدعی قد علم کند، اما شاگردان جواد نکونام در لیگ بیست‌ودوم باوجود حرف‌وحدیث‌های جنجالی در برابر مدعیان تیم خوبی نشان داده‌اند و توانسته‌اند عملکردی به‌نسبت‌موفق داشته باشند. فولادی‌ها در بازی رفت در واپسین دقایق با فرار سرعتی آیاندا پاتوسی در اصفهان موفق شدند جشن پیروزی بگیرند و حالا بهترین فرصت برای ثبت اولین دبل فصل جواد نکونام فراهم شده است. نکونام خاطرات خوشی از رویارویی با سپاهان در اهواز دارد؛ از برد در جام‌حذفی و صعود به نیمه‌نهایی تا برتری سه‌گله در لیگ‌برتر. پرسپولیس، استقلال، گل‌گهر و حتی تراکتور نیم‌نگاهی به تقابل فولاد و سپاهان دارند و شاید اگر فولادی‌ها بتوانند سپاهان را هم شکست بدهند، بیشترین لطف را به دیگر بالانشینان جدول کرده‌اند.

در طرف مقابل، سپاهانی‌ها با پیروزی مهم هفته قبلشان توانستند صدرنشین تازه لیگ شوند، اما آن بازی برای آن‌ها پرهزینه تمام شد و چهار بازیکن کلیدی این تیم به‌علت محرومیت فرصت حضور برابر فولاد را از دست دادند. رامین رضاییان، امید نورافکن، محمد دانشگر و محمد کریمی محرومان سپاهانی‌ها در دیدار امروز هستند و در این بین غیبت رضاییان درحالی‌که مورایس در بین شاگردانش هیچ مدافع‌راست تخصصی دیگری ندارد، سپاهانی‌ها را با مشکل روبه‌رو می‌کند.

جنگ قهرمانی و بقا

ریکاردو ساپینتو پس از بازی با مس و در روز‌های مانده به بازی با نفت مسجدسلیمان به بازیکنان بر خلاف بازی‌های قبلی استراحت نداد. این بدین معنی است که سرمربی تیم استقلال بازی با نفت مسجدسلیمان را به سبب حضور در انتهای جدول آسان نگرفته است و اصلا تصور نمی‌کند که شاگردانش به‌راحتی به سه‌امتیاز مسابقه دست پیدا می‌کنند. استقلال در بازی رفت در مسجدسلیمان هم بازی سختی را پشت سر گذاشت و درنهایت به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.

از جدیت ساپینتو در تمرینات روز‌های اخیر استقلال پیداست که او به‌خوبی متوجه تحول تیم نفت مسجدسلیمان با هدایت غلامرضا عنایتی شده است؛ تیمی که در دو بازی گذشته با هوادار و پیکان دروازه‌اش باز نشده و دست‌کم در بخش دفاعی به تیم خوبی تبدیل شده است. عنایتی در دو هفته گذشته توانست نوار شکست‌های مسجدسلیمانی‌ها را پاره کند و با کسب دو تساوی، کورسوی امیدی برای بقای تیمش در لیگ به‌وجود آورد. حالا آقای گل سابق استقلالی‌ها دوباره در قامت مربیگری رودرروی تیم سابقش قرار گرفته است و می‌خواهد مانع نزدیک‌شدن آن‌ها به صدر جدول شود. درواقع بازی دو تیم جنگ قهرمانی و بقاست و فقط پیروزی و کسب سه‌امتیاز این بازی است که دو تیم را به هدف نزدیک می‌کند. رقم‌خوردن نتیجه مساوی نه به سود استقلال است و نه نفت مسجدسلیمان.

دیگربازی را هم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان درحالی برگزار می‌کنند که هردوتیم بیست‌وپنج‌امتیازی هستند و در رتبه‌های ششم و هفتم جدول لیگ قرار دارند. بازی رفت دو تیم بدون گل به پایان رسیده بود و با توجه به اینکه هر دو در چهار بازی گذشته‌شان سه تساوی کسب کرده‌اند، محتمل‌ترین نتیجه برای این دیدار هم مساوی به نظر می‌رسد.
در بازی چهارم هم نساجی در ورزشگاه خانگی در برابر پیکان صف‌آرایی می‌کند. شاگردان حمید مطهری که از دو بازی گذشته‌شان هیچ امتیازی به‌دست نیاورده‌اند، اکنون می‌خواهند در این بازی خانگی جبران کنند و دوباره روند امتیازگیری‌شان را آغاز کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->