آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳ آیین مال‌باختگی | چندخطی درباره کتاب «کلاهبردارِ من» نوشته حنیف قریشی
سرخط خبرها

گزارشی از دومین روز جشنواره فیلم فجر در در پردیس سینمایی پارک بازار

  • کد خبر: ۱۴۹۳۴۲
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
گزارشی از دومین روز جشنواره فیلم فجر در در پردیس سینمایی پارک بازار
دومین روز از برگزاری بیستمین جشنواره فیلم فجر استان خراسان رضوی، با اکران ۵ فیلم در ۶ پردیس سینمایی همراه بود.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز دوم جشنواره بیستم استان خراسان رضوی، «سرهنگ و ثریا» در پردیس های هویزه و آفریقا، «یادگار جنوب» در پردیس های هویزه، آفریقا، ویلاژتوریست و برفی، «شماره ۱۰» و «هایپاور» در پردیس سیمرغ و «عطرآلود» در پردیس پارک بازار اکران شد. اما پردیس سینمایی پارک بازار از ساعت ۱۹:۳۰امشب میزبان مخاطبان فیلم «عطرآلود» اثر «هادی مقدم‌دوست» بود  که پس از ۷ سال، سومین فیلم سینمایی خود را در این جشنواره رونمایی کرده است.

فیلم عطرآلود یک ملودرام عاشقانه که تلاش می کند چالش‌های یک زوج خوشبخت را در مسیر استحکام زندگی‌شان تصویر کند و مصطفی زمانی، هدی زین العابدین، کوروش تهامی، همایون ارشادی، حسام محمودی، سودابه بیضایی، شهروز ابراهیمی در آن نقش آفرینی کرده اند.

با وجود آن که استقبال مخاطبان از این فیلم آنگونه که انتظار می رفت چشمگیر نبود، اما جمعی از علاقمندان با حضور در پردیس پارک بازار، به تماشای این اثر سینمایی نشستند.

ضرورت تولید آثار سینمایی با موضوع خانواده

یکی از علاقمندانی که در پردیس پارک بازار حضور پیدا کرده می گوید: به آثار سینمایی موضوع خانواده علاقه دارم. احساس می کنم در مورد خانواده و ضرورت استحکام بنای خانواده ها، نیاز است که فیلم های بیشتری ساخته شود و مخاطبان بیشتری را درگیر آن کند. ضمن آن که بر مبنای آنچه درباره این فیلم از صحبت های عوامل تهیه فیلم خوانده‌ام، انگیزه پیدا کردم که این فیلم را ببینم.

بعد از چند سال دوری از جشنواره، امسال دوباره آمدم تا فیلم ببینم

مخاطب دیگری که خود در تولید فیلم های کوتاه دستی بر آتش دارد و البته حرفه اصلی او در حوزه خدمات درمانی است می گوید: چند سال است که به دلیل مشغله های کاری، فرصت حضور در جشنواره را نداشتم. اما امسال دوباره فرصتی حاصل شد که به تماشای فیلم بنسینم. موضوع این فیلم هم از جمله دغدغه های شخصی من بوده و به همین دلیل برای دیدن آن به سینما آمدم.

تبلیغات محیطی جشنواره امسال کافی نبود

مخاطب دیگری نیز با گلایه از ضعف تبلیغات محیطی جشنواره امسال می گوید: انتظار می رفت لااقل در اطراف پردیسهای منتخب اکران فیلم های جشنواره، تبلیغات محیطی انگیزشی ارائه شود. اما متاسفانه این اتفاق آنگونه که باید، نیفتاد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->