سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز
سرخط خبرها

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد؟

  • کد خبر: ۱۴۹۳۶۰
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد؟
به نظر می‌رسد ترکیب پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان از ساعاتی قبل منتشر شده‌است.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، درحالیکه هنوز چند ساعت تا آغاز بازی پرسپولیس و صنعت نفت باقی مانده، اما ترکیب این تیم روی چند سایت و کانال خبری خاص منتشر شده‌است.

علیرضا بیرانوند، غایب بزرگ پرسپولیس در آبادان است و به دلیل اخراج در بازی با آلومینیوم در هفته قبل این بازی هم غایب خواهدبود. احمد گوهری به جای وی وظیفه حفاظت از سنگر سرخپوشان را برعهده دارد.

پورعلی‌‌گنجی، وولیسیانی، اسماعیلی‌فر، وحید امیری ۴ مرد دفاعی سرخ ها در آبادان خواهندبود.

میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا در پست هافبک دفاعی به میدان می‌روند و عالیشاه، سعید صادقی، دیاباته و مهدی ترابی یازده مرد اصلی در این مصاف حساس هستند.

فصل قبل پرسپولیس در این ورزشگاه با ۲ گل از صنعت نفت شکست خورد و امیدهایش برای قهرمانی در لیگ برتر رنگ باخت. حالا باید منتظر ماند و دید که این فصل هم چنین کابوسی در انتظار پرسپولیس است یا این تیم با استفاده از تجارب گذشته، با وجود از دست دادن ستاره هلندی‌اش در خط حمله که با ۶ گل هنوز آقای گل لیگ است! می تواند به جدول برگردد و در کورس با سپاهان قرار گیرد.

سپاهان روز گذشته فولاد را هم با یک گل شکست داد و نشان داد اسبش را برای قهرمانی زین کرده‌است.


در ادامه حتما بخوانید

پرسپولیس از داوری سود کرده یا سپاهان؟

زمان بازگشت بانوان به ورزشگاه ها مشخص شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->