تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزیر بهداشت در مشهد: ۴هزار بهورز جدید در دولت سیزدهم جذب شد

  • کد خبر: ۱۴۹۵۷۵
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
وزیر بهداشت در مشهد: ۴هزار بهورز جدید در دولت سیزدهم جذب شد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم اختتامیه گردهمایی بهورزان ایران از جذب ۴هزار بهورز و افزایش ظرفیت جذب بهورزان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر بهرام عین‌اللهی در اختتامیه همایش کشوری بهورزان در مشهد اعلام کرد: اگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی را برشمریم، قطعا نظام سلامت و پزشکی ایران از جمله مهم‌ترین دستاورد‌های این انقلاب است و بهورزان از نماد‌های این پیشرفت هستند.

وی ادامه داد: سال‌های پیش از انقلاب و حتی سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب، پزشکان بی‌کیفیت خارجی در کشور بودند و میزان مرگ‌ومیر مادران باردار، کودکان زیر ۴ سال، دسترسی آب سالم و امید به زندگی در شرایطی رقت‌بار بود. اما اکنون همه آمار‌ها حکایت از پیشرفت ملی ما دارد.

عین‌اللهی تأکید کرد: وزارت بهداشت با ساختار کنونی در سال ۱۳۶۴ در پاسخ به گستردگی نیاز‌های مردم در حوزه سلامت بود و بهورزان هم در همین راستا در بطن نظام پزشکی ایران به وجود آمدند.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: ایجاد شبکه سلامت، افزایش نیروی انسانی و البته تربیت بهورزان جدید همه در راستای تأمین نیاز جامعه بوده و هست.

عین‌اللهی تصریح کرد: در کنفرانس بین‌المللی قاهره، نظام بهداشت و سلامت جمهوری اسلامی ایران در همه شاخص‌ها برتر از همتایان منطقه‌ای خود بود و تنها شاخص منفی ما، وضعیت سیگار بود؛ ۱۳درصد مرگ‌و‌میر هم‌وطنان ما بر اثر استعمال دخانیات است و باید جلو‌ این آمار گرفته شود.

وزیر بهداشت ادامه داد: اکنون ۳۱ هزار بهورز در ۱۸ هزار خانه بهداشت سراسر کشور خدمت می‌کنند و ۳ هزار و ۹۹۲ دانشجوی بهورزی در ۲۱۶ آموزشگاه بهورزی زیر نظر یک هزار و ۲۰۰ مربی آموزش می‌بینند. مفتخریم اعلام کنیم که ۴ هزار بهورز جدید به چرخه سلامت و بهداشت کشور افزوده شدند و مجوز جذب بیشتر را کسب کرده‌ایم. هرچه بهورزان ما بیشتر شوند، ارتقای سلامت و بهداشت عمومی در دسترس‌تر است.

وزیر بهداشت اظهار کرد: در دولت سیزدهم، ۸۵۰ پروژه بهداشتی در مساحتی بیش از ۳۵ هزار و ۸۰۰ مترمربع تمام شده است و به‌زودی ۵۰۰ خانه بهداشت تجهیز می‌شوند و به بهره‌برداری می‌رسند. همچنین ۲هزار پروژه بهداشتی نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->