گریم غافلگیرکننده «سارا بهرامی» در یک نمایش + عکس برگزیدگان دومین کنگره استانی زنان تاثیرگذار معرفی شدند (۳ مرداد ۱۴۰۳) نقش با ترکیبی از رنگ، خط و شعر | گزارشی از نمایشگاه «الواح» در نگارخانه رادین ثبت امید و زندگی در دل جنگ و آوارگی گزارشگران تهی دست! از فرمانروایان ایرانی آناتولی چه می‌دانیم؟ برگزاری کنگره «بانوان تأثیرگذار» گامی در راستای معرفی بانوی مسلمان ایرانی است استاندار خراسان‌رضوی: برای تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی به خانواده تراز نیاز داریم «داستان یک شوالیه» هیث لجر روی صحنه تئاتر می‌رود اختتامیه دومین کنگره استانی «بانوان تأثیرگذار» در مشهد برگزار شد (۳ مرداد ۱۴۰۳) | فعالیت ۸ هزار زن تأثیرگذار در خراسان‌رضوی عکس‌های دیده‌نشده از سعید راد مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر «سعید راد» با حضور هنرمندان (۳ مرداد ۱۴۰۳) + عکس و فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز ویژه برنامه «المپیک ۲۰۲۴ پاریس» با اجرای پیمان اسدیان + جزئیات
سرخط خبرها

سری جدید «داستان اسباب بازی» و «یخ زده» ساخته می‌شود

  • کد خبر: ۱۴۹۵۹۴
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
سری جدید «داستان اسباب بازی» و «یخ زده» ساخته می‌شود
کمپانی دیزنی قرار است دنباله‌های جدیدی از «داستان اسباب بازی» و «یخ زده» را بسازد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دیزنی اعلام کرد دو دنباله جدید برای «داستان اسباب بازی» و «یخ زده» در حال ساخت هستند. انیمیشن «زوتوپیا» هم دنباله‌ای خواهد داشت.

تاکنون ۴ فیلم و یک اسپین آف («لایت‌یر» در سال ۲۰۲۲) از «داستان اسباب بازی» ساخته شده که گرچه فیلم دوم چندان موفق نبود، ولی فیلم‌های سوم و چهار آن بیش از یک میلیارد دلار فروش کردند.

در همین حال اولین فیلم «یخ زده» در سال ۲۰۱۳ اکران و کاملاً موفق ظاهر شد و دنباله آن هم در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱.۴ میلیارد دلار در گیشه‌های جهانی فروش کرد و این موفقیت ساخته شدن یک موزیکال در برادوی، ساخته شدن فیلم‌های کوتاه متعدد و فیلم‌های تلویزیونی و چندین کتاب را به دنبال خود آورد.

هم‌زمان اعلام شده تجربه فضای «آواتار» هم در دیزنی‌لند آناهایم ممکن می‌شود. در حال حاضر فضای «پاندورا-دنیای آواتار» در اورلاندو خلاقیت‌های جیمز کامرون را برای علاقه‌مندان ملموس کرده و «سفر در رودخانه ناوی» و «پرواز بر گذرگاه آواتار» در این دیزنی‌لند در دسترس علاقه‌مندان است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->