زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

گزارش مردمی از فیلم «چرا گریه نمی‌کنی» ساخته علیرضا معتمدی در پنجمین روز جشنواره فیلم فجر مشهد + فیلم

  • کد خبر: ۱۴۹۷۵۲
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶
گزارش مردمی از فیلم «چرا گریه نمی‌کنی» ساخته علیرضا معتمدی در پنجمین روز جشنواره فیلم فجر مشهد + فیلم
چرا گریه نمی‌کنی دومین ساخته علیرضا معتمدی است که در پنجمین شب از برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد به نمایش درآمد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از بینندگان درباره فیلم سینمایی چرا گریه نمی‌کنی اظهار کرد: فیلم خیلی بدی بود و محتوای فنی و اخلاقی خوبی نبود.

وی ادامه داد: به نظر نمی‌رسد این فیلم اصلا در سطح جشنواره بوده باشد

بیننده دیگری هم با افتضاح توصیف کردن فیلم، گفت: البته در برخی جاها اثر موفق عمل کرده بود ولی بهتر از این می‌توانست کار کند.

یکی دیگر از تماشاگران چرا گریه نمی‌کنی با بیان اینکه به نظر من برای کسی که تجربه‌ای در مورد داستان داشته باشد، فیلم خوبی بود، تصریح کرد: من این تجربه را دارم که در برابر ابراز احساسات خویش مقاومت می‌کنم و همین مساله موجب شد حس همذات‌پنداری خوبی با اثر برقرار کنم.

وی افزود: البته این موضوع شاید برای همه مخاطبان جذاب نباشد. به نسبت دیگر فیلم‌هایی که در جشنواره امسال دیدم، فیلم متوسطی به حساب می‌آمد.

بیننده دیگری هم گفت: این فیلم هیچ ساختار و محتوایی نبود و تنها وقت تماشاچی را گرفت. من امسال اکثر فیلم‌ها را تماشا کرده‌ام و چرا گریه نمی‌کنی بین آن‌ها اثر ضعیفی به حساب می‌آمد.

یکی دیگر از مخاطبان چرا گریه نمی‌کنی درباره ارزیابی‌اش از این فیلم عنوان کرد: از دیدن این فیلم لذت بردم و در ژانر خود مناسب بود. اکثر فیلم‌های امسال مربوط به دفاع مقدس بود ولی در این ژانر اثر خوبی به‌شمار می‌آمد.

مخاطب دیگری هم با بیان اینکه حواشی این فیلم موجب شد اثر مورد توجه قرار گیرد، گفت: در غیر این صورت چرا گریه نمی‌کنی فیلم خوبی نبود و اصلا در قد و قواره جشنواره ظاهر نشد.

علیرضا معتمدی، باران کوثری و هانیه توسلی از بازیگران این فیلم بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->