کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

اکران ۱۱ فیلم در هفتمین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر مشهد

  • کد خبر: ۱۴۹۹۳۴
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
اکران ۱۱ فیلم در هفتمین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر مشهد
جشنواره فیلم فجر مشهد امشب شلوغ‌ترین شب خود را به لحاظ اکران فیلم‌ها پیش رو خواهد داشت و ۱۱ فیلم را در ۶ پردیس سینمایی منتخب به مخاطبان عرضه می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز، با وجود اعلام نتایج جشنواره فیلم فجر، اکران فیلم‌های جشنواره تا فردا در مشهد ادامه دارد و امروز نیز پردیس‌های منتخب جشنواره در مشهد، شلوغ‌ترین روز خود را به لحاظ اکران فیلم‌ها و با اکران ۱۱ فیلم پیش رو خواهند داشت.
پردیس سینمایی هویزه در ۳ سانس میزبان اصحاب هنر و رسانه است و فیلم‌های «آنها مرا دوست داشتند» در ساعت ۱۵، «پرونده باز است» در ساعت ۱۷:۳۰ و «هوک» در ساعت ۱۹:۳۰ در این پردیس سینمایی اکران می‌شود.
پردیس سینمایی آفریقا ۲ سانس برای اکران فیلم‌های جشنواره در نظر گرفته است. «کاپیتان» در ساعت ۱۷:۳۰ و «سینما متروپل» در ساعت ۱۹:۳۰ در این پردیس اکران می‌شود.
پردیس ویلاژتوریست هم در ۲ سانس ۱۷:۳۰ و ۲۲:۳۰ میزبان علاقمندان است و به ترتیب، فیلم‌های «عطرآلود» و «غریب» در آن اکران می‌شود.
پردیس سیمرغ ۳ سانس برای اکران فیلم‌های جشنواره در نظر گرفته و «اتاقک گلی» در ساعت ۱۷:۳۰، «در آغوش درخت» در ساعت ۱۹:۳۰ و «کت چرمی» در ساعت ۲۱:۳۰ در این پردیس اکران می شود.
پردیس سینمایی برفی در ساعت ۱۹:۳۰ میزبان علاقمندان به فیلم «سرهنگ ثریا» خواهد بود. پردیس سینمایی پارک‌بازار در ساعت ۱۹:۳۰ فیلم «سینما متروپل» را برای مخاطبان اکران می‌کند.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->