تاریخ و ساعت بازی فرش‌آرا و شهرداری ساوه در لیگ برتر فوتسال | کار سخت فرش برای اولین برد سروری: فرش‌آرا در ۶ هفته ابتدایی باید امتیازات خوبی جمع کند | می‌خواهیم دست‌پر از ساوه بازگردیم اوسمار: در پرسپولیس تهدید به مرگ شدم! علیپور پرسپولیسی شد + عکس و فیلم یحیی عطیه الله، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها توافق یک ساله پرسپولیس با گولسیانی آزمون یک قدم نزدیک‌تر به سویا ستاره مشهدی ذوب آهن به تمرینات برگشت تیم ملی فوتبال ایران، بیستم جهان و دوم آسیا توافق حکیمی با پاری سن ژرمن توافق وینگر برزیلی تراکتور با گل گهر داستان شکایت پیچیده پرسپولیس و بیرانوند تمرکز نکونام روی خرید‌های دفاعی | از چهار خرید داخلی فقط یکی مهاجم است جدایی مرادمند از استقلال قطعی شد|مقصد بعدی کجا است؟ استقلال، پرسپولیس و ۴ بازی قبل از لیگ نخبگان مربی خارجی جدید در راه استقلال قراردادهای ویژه برای خارجی‌های استقلال حسن یزدانی به افتتاحیه المپیک نمی‌رسد؟ قلعه‌نویی و میثاقی در کنار هم! درخشش مهدی طارمی در اولین بازی با لباس اینترمیلان+ ویدیو گل و پاس گل
سرخط خبرها

بازی استقلال و پیکان لغو شد

  • کد خبر: ۱۴۹۹۶۲
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
بازی استقلال و پیکان لغو شد
بازی‌ استقلال و پیکان از هفته بیستم لیگ برتر لغو شد.

به گزارش شهرآرانیوز، با اعلام قبلی سازمان لیگ قرار بود دو تیم پیکان و استقلال درهفته بیستم لیگ برتر و از ساعت ۱۵ امروز، در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم بروند.

با توجه به بارش شدید برف در تهران و پس از بازدید بیژن حیدری داور مسابقه از شرایط ورزشگاه، انجام این دیدار لغو و به ساعت ۱۴ فردا (درصورت مهیا بودن شرایط آب و هوایی)، موکول شد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->