«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

ماجرای دیپلم افتخار خط خورده هومن برق نورد چه بود؟ + عکس

  • کد خبر: ۱۴۹۹۷۰
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
  • ۴
ماجرای دیپلم افتخار خط خورده هومن برق نورد چه بود؟ + عکس
تصویر منتشر شده از دیپلم افتخار هومن برق نورد در جشنواره فیلم فجر و بدون امضا بودن و خط خوردگی های آن، در حالی در فضای مجازی خبرساز شد، که ساعتی پیش دبیر جشنواره فیلم فجر با انتشار عکسی، ماجرای حواشی آن را تکذیب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تصویر منتشر شده از دیپلم افتخار هومن برق نورد در جشنواره فیلم فجر و ماجرای خط خوردگی های متن این دیپلم افتخار ، ناقص نوشتن نام برق نورد در آن و حتی بدون امضا بودن آن از ظهر امروز در فضای مجازی حسابی حاشیه ساز شد.

محسن تنابنده از کارگردانان و بازیگران سینما و تلویزیون با انتشار دیپلم افتخار برق نورد در صفحه اینستاگرامی اش، با کنایه نوشت:

هومن جان تبریک تو شایسته بهترین‌هایی فقط جان مادرت این دیپلم افتخار به دلایل زیر جایی رو نکن
١-اولا لاک گرفتگی داره
٢-دوما تو هومن برق نوردی نه هومن برق نور تازه اگه همینم قابل خوانش باشه
٣-سوم و مهمتر از همه امضای دبیر جشنواره نداره و به نظر میاد خودت این دیپلم ردی رو جعل کردی"

 

دیپلم افتخار خط خورده‌ای که جشنواره فجر به هومن برق نورد داد + تصویر

 

ساعتی پس از این ماجرا و انتشار پست تنابنده ، خبرهایی مبنی بر تقلبی بودن دیپلم افتخار برق نورد منتشر گردید و در نهایت نیز دبیر جشنواره فیلم فجر اصل دیپلم افتخار را منتشر کرد. 

 مجتبى امينى، دبیر جشنواره فیلم فجر، در صفحه اینستاگرامی اش  تصویر اصلى ديپلم افتخار هومن برق‌نورد را منتشر کرد تا حواشی این موضوع پایان یابد. 

دیپلم افتخار هومن برق نورد

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عبداله نبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
0
1
سلام وقت بخیر
الان مردم حرف کدومتون رو باور بکنه
یکیتون میگید عکس اصلی این بوده، و به همین مقدار توضیح اکتفا کردید یکیتون به نقل از مدیر روابط عمومی جشنواره نوشته این عکس چرک نویس دیپلم است که به اشتباه داخل لوح گذاشته شده بود و اصلش رو فرستادیم و عذرخواهی کردیم
چرا راستش رو نمیدید به مردم
دوست عبدالله نبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
عبدالله چرا دروغ میگی؟
سمیه سیدموسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
1
1
سلام وقت همه دوستان بخیر ، بحث سر اشتباه سهوی یا عدم مدیریت نیست بحث سر سوختن و نیش عقرب زدنه ، اگر فرض بگیریم اشتباهی اتفاق افتاده ، نباید که عقده هامون رو خالی کنیم ، به قول قدیمی ها خوشا باغ گردویی که کلاغ ازآن قهر کند . بود ونبود خیلی از بازیگرانی که همدرد مردم و درکنار مردم نیستند خیلی برای این ملت اهمیت نداره .
امیرحسام
Switzerland
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
وری وری نایس...عالی و بجا فرمودین...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->