زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند
سرخط خبرها

مسافران پرواز قشم-مشهد خواستار رسیدگی به تاخیر در این سفر شدند

  • کد خبر: ۱۵۰۱۱۱
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
مسافران پرواز قشم-مشهد خواستار رسیدگی به تاخیر در این سفر شدند
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: مسافران پرواز قشم به مشهد هواپیمایی آتا پس از رسیدن به مقصد با پیاده نشدن از هواپیما رسیدگی به تاخیر چندین ساعته این پرواز را خواستار شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن جعفری در این خصوص افزود: این پرواز به شماره ۶۹۷ طبق برنامه زمان بندی باید ساعت ۱۹ و ۵۳ دقیقه دیشب انجام می‌شد، اما صبح امروز صورت گرفت.

وی اضافه کرد: این پرواز ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز در فرودگاه مشهد به زمین نشست، اما مسافران در واکنش به تاخیر در انجام پرواز، هواپیما را ترک نمی‌کردند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: با مذاکره مدیران هواپیمایی آتا با مسافران و قول پرداخت خسارت، سرانجام مسافران حاضر به ترک هواپیما شدند.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری، پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->