پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قیمت خودرو در بازار امروز (۲۴ بهمن ۱۴۰۱) + جدول

  • کد خبر: ۱۵۰۱۵۴
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
  • ۱
قیمت خودرو در بازار امروز (۲۴ بهمن ۱۴۰۱) + جدول
قیمت خودرو در بازار کماکان با نوسانات زیادی همراه شده است. گرچه در این میان، فعلان بازار معتقدند سرعت رشد افزایش قیمت‌ها در بازار کاهش یافته است، اما بازار همچنان در رکود است و خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، قیمت خودرو صفر داخلی روز دوشنبه، ۲۴ بهمن ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در روز‌های گذشته قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه بوده و تاثیر نوسانات پیشین دلار در قیمت خودرو این روز‌ها نمایان کرده است.

در سایت‌های خرید و فروش قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به این شرح ثبت شده است:

پراید ۱۱۱ هفته‌های گذشته کانال‌شکنی کرد و وارد بازه ۳۰۰ میلیون تومانی شد. اما قیمت این خودرو دوباره به کانال قبلی بازگشت. البته به نظر می‌رسد پراید آماده بازگشت به کانال ۳۰۰ میلیون تومانی خود است. چراکه امروز صبح این خودرو به قیمت ۲۹۸ میلیون تومان رسید.
]پراید ۱۳۱ نیز امروز سه میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و هم‌اکنون در نرخ ۲۸۹ میلیون تومان به بازار کشور عرضه می‌شود.

تارا اتوماتیک هم که این روز‌ها با افزایش قیمت قابل توجهی همراه شده است، طی چند روز گذشته روند نوسانی به خود گرفت. این خودرو که روز‌های گذشته وارد کانال ۸۰۰ میلیون تومانی شده بود، امروز نیز ۱۴ میلیون تومان گران و به نرخ ۸۲۱ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

اما پژو ۲۰۷ که روز‌ها بود با ثبات قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار تغییری نکرد، امروز ۱۶ میلیون تومان گران شد و به ۸۲۶ میلیون تومان رسید.

دنا معمولی هم امروز در نرخ ۶۴۵ میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس اتوماتیک که در روز‌های گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، با پنج میلیون تومان افزایش قیمت همراه شد و به نرخ ۶۴۰ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

قیمت خودرو در بازار امروز (۲۴ بهمن ۱۴۰۱) + جدول

 قیمت خودرو‌های پرطرفدار

در این میان، خودرو‌های پرطرفدار بازار خودرو امروز چه قیمتی را در کارنامه خود ثبت کردند؟

تیبا هاچ‌بک پلاس که از خودرو‌های پرطرفدار است، صبح امروز، دوشنبه، در محدوده ۳۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که در روز‌های گذشته با کاهش قیمت مواجه شده بود، اکنون ۹ میلیون تومان گران شد و در نرخ ۴۷۹ میلیون تومان به فروش رسید. تیپ ۵ این مدل پژو نیز مجددا وارد کانال بالاتر شد و به ۵۰۹ میلیون تومان رسید.

کوییک که جایگزین پراید شده و به قشر متوسط جامعه اختصاص یافته، در روز‌های گذشته رکورد جدیدی را ثبت کرد و وارد کانال جدیدی شد. قیمت این خودرو به ۳۲۳ میلیون تومان رسید.

در این میان، شاهین G که در ماه‌های گذشته به مرز ۶۰۰ میلیون تومان نیز رسیده بود، حال با قیمت ۵۴۳ میلیون تومان عرضه شد. به نظر می‌رسد بورس کالا تنها به صورت موقت بر کاهش قیمت شاهین تاثیر گذاشته بود و این خودرو دوباره درحال صعود به کانال بالاتر ۶۰۰ میلیون تومان است.
پیش‌بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده

قیمت خودرو در بازار کماکان با نوسانات زیادی همراه شده است. گرچه در این میان، فعلان بازار معتقدند سرعت رشد افزایش قیمت‌ها در بازار کاهش یافته است، اما بازار همچنان در رکود است و خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد.

کارشناسان حوزه صنعت خودرو پیش‌بینی می‌کنند بازار تا پایان سال به همین روند فعلی خود ادامه دهد. البته باید به این نکته اشاره کرد که بازار شب عید، به رسم هر سال و جدای از نوسانات ارزی، با حدود الی ۱۵ درصد افزایش قیمت همراه می‌شود.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
0
0
سلام وقت بخیر
از مدیریتو مسول این ایرانخودرو خواهش میکنم تمنا میکنم ، بعد از 50مرحله ثبت نام و نا امید شدن.. تهش یه رزرو که آیا بشه آیا نشه بخداطلا فروختم از هرکس تونستم قرص کردم تا پول جور بشه.. یه ماشین بگیرم منم ماشین دار بشم .. باهاش بتونم زندگیمو بچرخونم، بخدا مام آرزو داریم ماشین دار بشیم
از شما خوهش دارم تمنا دارم بخدا مام مصرف کننده هستیم خواهش میکنم این عیدی رو شب عیدی به ما و خانوادمون بدید رزرو ما برنده اعلام بشه یه خوشحالی به دل زنو بچه ما باشه...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->