مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

هانیه رستمیان: هنوز حقوق المپیکی‌ام پرداخت نشده است

  • کد خبر: ۱۵۰۲۷۳
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
هانیه رستمیان: هنوز حقوق المپیکی‌ام پرداخت نشده است
دارنده نخستین سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: قرار بود حقوق ثابتی تا المپیک به المپیکی‌ها پرداخت شود که هنوز داده نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، هانیه رستمیان تیرانداز ملی‌پوش رشته تپانچه ایران که موفق شد نخستین سهمیه کاروان کشورمان برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب کند، در گفت‌وگویی از شرایط تمرینی‌اش ابراز رضایت کرد و اظهار کرد: در حال حاضر تمرینات خوبی داریم و خدا را شکر روند تمرینی‌مان منظم است، ولی متاسفانه حضور در چند مسابقه را از دست دادیم.

وی با اشاره به حضور تیم ملی تیراندازی ایران در مسابقات جهانی افزود: برای حضور در مسابقات جهانی که قرار است اواخر امسال به میزبانی هند برگزار شود، آماده می‌شویم. امیدوارم با حمایت مسئولان موفق به حضور در مسابقات بیشتری شویم تا امتیاز لازم در رنکینگ جهانی و تجربه حضور در مسابقات و فینال را کسب کنیم و بتوانیم در مسابقات بزرگی، چون بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان عملکرد خوبی داشته باشیم.

رستمیان در خصوص تاثیر حضور در مسابقات رنکینگ گفت: مسابقات جهانی همه در امتیاز رنکینگ تاثیر دارند و از آن‌جا که در پایان مسابقات انتخابی، یک یا دو سهمیه المپیک از طریق رنکینگ به تیراندازان اختصاص می‌یابد، بسیار مهم است که در مسابقات رنکینگ‌دار شرکت کنیم تا بتوانیم امتیازات کامل را کسب کنیم.

تیرانداز المپیکی ایران با اشاره به مشکلات فشنگ و سلاح ورزشکاران این رشته همچون گذشته، خاطر نشان کرد: با توجه به این‌که اعزام‌هایمان کم شده، در شرایطی سختی هستیم و نیاز داریم هم در مسابقات جهانی و هم اردو‌های برون‌مرزی حضور داشته باشیم تا بتوانیم فشنگ بیشتری برای تمرینات تهیه کنیم و تجهیزات‌مان را به‌روز کنیم. از طرفی نیاز است که سلاح‌هایمان هم هر چند وقت یک بار به‌روز شود و این اتفاق مستلزم آن است که از فدراسیون تیراندازی حمایت بیشتری صورت گیرد تا بتوانیم در اردو‌های برون‌مرزی شرکت کنیم.

وی با اشاره به تحریم‌های موجود گفت: به دلیل تحریم‌ها، کمبود فشنگ یکی از مشکلات همیشگی فدراسیون تیراندازی است. البته فدراسیون همچون گذشته تمام تلاش خود را می‌کند تا این مشکل را برطرف کند، ولی نیاز است که به مسابقات بیشتری اعزام شویم تا بتوانیم با فشنگ بیشتری تمرین کنیم.

رستمیان درخصوص پرداخت پاداش کسب سهمیه و دریافت حقوقی المپیکی‌اش عنوان کرد: پاداش کسب سمیه المپیک از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش پرداخت شده، ولی قرار بود حقوق ثابتی تا المپیک به المپیکی‌ها پرداخت شود که هنوز داده نشده است.

تیرانداز المپیکی ایران درباره وضیعت اشتغالش گفت: با توجه به مقامی که در مسابقات قهرمانی جهان کسب کردم شرایط برخورداری از استخدام قهرمانان را دارم و درحال انجام کار‌های مربوطه هستم تا بتوانم در جایی شاغل شوم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->