نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

کسب مقام چهارم مسابقات جهانی تپانچه توسط هانیه رستمیان در باکو

  • کد خبر: ۱۸۰۰۹۶
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
کسب مقام چهارم مسابقات جهانی تپانچه توسط هانیه رستمیان در باکو
در جریان چهارمین روز مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در باکو هانیه رستمیان در فینال تپانچه ۲۵ متر رقابت کرد و چهارم شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در جریان چهارمین روز مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در باکو هانیه رستمیان در فینال تپانچه ۲۵ متر رقابت کرد و چهارم شد. او در مقدماتی با رکورد ۵۷۸ و قرارگیری در رده سوم به فینال رسیده بود.

هانیه رستمیان در دوره قبل مسابقات قهرمانی جهان مصر در ماده تپانچه ۲۵ متر اولین سهمیه المپیک پاریس را برای کاروان کسب کرد.

در مرحله مقدماتی همین ماده گلنوش سبقت‌اللهی در رده پنجاه‌وچهارم و زینب طوماری در رده نودویکم قرار گرفتند.

تاکنون در این مسابقات شرمینه چهل‌امیرانی در تفنگ بادی زنان پنجم شد و دومین سهمیه المپیک پاریس کاروان ایران را دریافت کرده است.

دیگر نمایندگان تیراندازی ایران نیز در میکس تفنگ به مدال نقره و در تیم تپانچه زنان به مدال برنز رسیده‌اند. البته در این دو بخش سهمیه المپیک توزیع نمی‌شود.

گلنوش سبقت‌اللهی هم در تپانچه بادی فینالیست شد، اما در فینال به دلیل مشکل فنی از خط مسابقه کنار گذاشته و هشتم شد و سهمیه المپیک را از دست داد.

مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و توزیع سهمیه المپیک از ۲۶ مرداد تا سوم شهریور با حضور ۱۰۱ کشور در باکو در حال برگزاری است. در این مسابقات در هر ماده چهار سهمیه المپیک توزیع می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->