نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

نقشه انتقام بایرن از پاریس بحران‌زده

  • کد خبر: ۱۵۰۲۹۴
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
نقشه انتقام بایرن از پاریس بحران‌زده
مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا از امشب شروع می‌شود.

شهرآرانیوز؛ مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان از امشب با برگزاری دو دیدار آغاز خواهد شد. در یکی از این بازی‌ها پاری‌سن‌ژرمن میزبان بایرن‌مونیخ خواهد بود. آخرین رویارویی دو تیم در لیگ قهرمانان به دو سال پیش در مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات برمی‌گردد، جایی که پاریسی‌ها توانستند بایرن را حذف کنند و حالا درحالی‌که شاگردان گالتیه در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند، بایرنی‌ها دنبال انتقام‌گرفتن از آن دیدار خواهند بود. در دیگر بازی امشب هم میلان بحران‌زده که در سری‌آ در رتبه پنجم قرار دارد، در خانه میزبان تاتنهام خواهد بود. البته شاگردان کونته هم حال‌وروز بهتری نسبت به حریف ایتالیایی‌شان ندارند و آن‌ها هم در رتبه پنجم لیگ‌برتر انگلیس قرار دارند.

امید پی‌اس‌جی به درخشش فوق‌ستاره‌ها

این دیدار برای هر دو تیم اهمیت بسیار زیادی دارد، به‌ویژه اینکه پاریسی‌ها که نمی‌خواهند در هیچ شرایطی در ورزشگاه خانگی خودشان شکست بخورند. غیبت احتمالی کیلیان امباپه و لیونل مسی در این بازی به‌دلیل مصدومیت، کار را برای گالتیه و پی‌اس‌جی دشوار خواهد کرد. البته به ادعای رسانه‌های فرانسوی، این دو بازیکن به تمرینات برگشته‌اند و احتمالا پاریسی‌ها را در این دیدار همراهی خواهند کرد. پاری‌سن‌ژرمن در دو بازی گذشته برابر مارسی و موناکو شکست خورده است و شاید اوضاع روحی خوبی ندارد.

بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد گالتیه قصد دارد تیمش را با برنامه هجومی و با همه توان در پارک‌دوپرنس برابر بایرن به میدان بفرستد و قصد دارد در این دیدار از خط دفاعی سه‌نفره نیز استفاده کند. باتوجه‌به اینکه مالکان قطری پی‌اس‌جی سال‌ها درحال هزینه‌کردن بودند و تیمی از منتخبان ستاره‌های جهان را گردهم آوردند، هیچ‌چیز کمتر از قهرمانی در اروپا آن‌ها را راضی نمی‌کند. موضوعی که فشار را برای گالتیه بیشتر خواهد کرد و او به‌خوبی می‌داند که اگر نتواند از پس بایرن بربیاید، دیگر جایی در نیمکت تیم پاریسی نخواهد داشت. همه امید پی‌اس‌جی به ساق‌های مسی و امباپه دوخته شده است تا بتوانند با جادویشان بایرن را به زانو درآورند.

در طرف مقابل، بایرنی‌ها که در سال جدید میلادی گرفتار نوار تساوی‌ها شده بودند، در دو هفته گذشته دوباره به اوج برگشتند و توانستند با سه پیروزی پرگل با روحیه خوب خودشان را به پاریس برسانند. باواریایی‌ها امیدوارند با ادامه این روند خوب بتوانند در خانه حریف نتیجه دل‌خواهشان را کسب کنند تا سه هفته دیگر و هنگام بازی برگشت، در آلیانس‌آرنا کار راحت‌تری برای حذف پول‌دار‌های پاریسی در پیش داشته باشند. یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان مونیخی‌ها، آماده است با پیروزی در این دیدار، حاشیه‌های روز‌های گذشته با مانوئل نویر، کاپیتان مصدوم تیمش، را پشت‌سر بگذارد و برای دیگر مدعیان لیگ قهرمانان خط‌ونشان بکشد.

پیولی در جست‌وجوی راه نجات

چهار شکست در پنج بازی گذشته که دوتای آن هم مقابل رقیب سنتی، یعنی اینتر، رقم خورده است، کارنامه این روز‌های میلان را به‌خوبی نشان می‌دهد. روسونری در بحرانی‌ترین وضع چندسال گذشته‌اش قرار دارد و پیولی بیشتر از هر زمانی جایگاهش را به‌عنوان سرمربی روسونری در خطر می‌بیند. در چنین اوضاعی، بازی آن‌ها در لیگ قهرمانان مقابل تاتنهام می‌تواند شمشیری دولبه برای آن‌ها به‌شمار برود. پیروزی میلانی‌ها در دو بازی رفت و برگشت مقابل تاتنهام می‌تواند آن‌ها را از بحران خارج و به ادامه فصل امیدوار کند. اما اگر پیولی نتواند تیمش را در اروپا هم به مرحله بعد ببرد، بعید نیست صبر مدیران روسونری به پایان برسد و او را حتی قبل از پایان این فصل برکنار کنند.

در آن‌سوی میدان، تاتنهام هم این فصل عملکردی سینوسی داشته و نتوانسته است ثبات خوبی در نتیجه‌گیری داشته باشد. شاگردان آنتونیو کونته که در دو بازی قبل توانسته بودند منچسترسیتی مدعی را شکست دهند، در بازی قبلی‌شان با چهار گل مغلوب لسترسیتی پایین‌جدولی شدند. کونته که برای بازی امشب مقابل میلان، دروازه‌بان اول تیمش، هوگو لوریس را هم به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، باید امیدوار باشد شاگردانش عملکرد خوبی در سن‌سیرو داشته باشند و بتوانند در همین بازی کار میلان بحران‌زده را تمام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->