ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد! خارجی‌های پرسپولیس منتظر نظر گاریدو کارخانه: من پرسپولیسی نیستم و عاشق استقلالم
سرخط خبرها

دبیرکل فدراسیون والیبال: سال شلوغی را در پیش داریم

  • کد خبر: ۱۵۰۶۹۵
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
دبیرکل فدراسیون والیبال: سال شلوغی را در پیش داریم
دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: سال ۱۴۰۲ تقریبا در همه رده‌های سنی اعزام‌های بین المللی داریم که نیازمند هزینه و تامین منابع مالی مورد نظر است.

میلاد تقوی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص مشکلات و معضلاتی که برای تایید اساسنامه وجود دارد و اختلاف نظر‌های فدراسیون والیبال و وزارت ورزش گفت: والیبال الان یک توقع اجتماعی است و منطقی است که امنیت اجرایی والیبال هم برای ما و هم برای وزارت ورزش حائز اهمیت باشد. اینکه ما بگوییم برای والیبال تصمیم می‌گیریم یا وزارت محترم ورزش این را بگوید درست نیست، حقیقت و منطقی این است که منافع والیبال باید برای مردم ما تصمیم بگیرد.
تقوی در پایان افزود: سال‌هاست که ورزش و مردم ایران به دلیل این اختلافات ضربه می‌خورند و منطقی است که باید به هماهنگی لازم بین این دو مورد برسیم. بیش از ۹۰ درصد اساسنامه فدراسیون والیبال منطبق با اساسنامه وزارت ورزش و جوانان است و شاید اختلافات در تعاریف وجود داشته باشد.
وی در ادامه به مباحث مطرح شده در این مجمع هم اشاره کرد و گفت: مجمع عمومی به درخواست هیات رئیسه امروز در مشهد برگزار شد. بحث نحوه فعالیت هیات‌های استانی و شهرستانی وقت زیادی از مجمع را به خود اختصاص داد، زیرا چندین بار دچار تغییر و تحول شده بود و منطقی است که سئولات زیادی برای روسای هیات‌های والیبال بوجود آورده بود. دبیرکل فدراسیون والیبال همچنین گفت: در سال پیش رو از لحاظ اعزام‌های بین المللی، سال شلوغی را در پیش داریم و بدون شک باید منابع مالی زیادی را برای این موضوع تامین کنیم. البته با تلاش همکاران مان در فدراسیون امیدواریم از تجربه سال‌های گذشته درس بگیریم و عملکرد بهتری داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->