خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان آندو: ازفینالیست شدن اردن و قطر باید درس بگیریم مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت
سرخط خبرها

فولاد برنامه بازی‌های لیگ را برهم می‌زند

  • کد خبر: ۱۵۰۹۶۶
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
فولاد برنامه بازی‌های لیگ را برهم می‌زند
نماینده کشورمان در صورت شکست الفیصلیه، برنامه بازی‌های لیگ را با اختلال مواجه خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان لیگ برنامه هفته بیست و سوم به بعد لیگ را هنوز مشخص نکرده و این در حالی است که در این هفته یک بازی حساس بین پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در این میان با خبر شدیم که، چون فولاد در هفته بیست و سوم لیگ یک بازی مهم با استقلال در اهواز استقلال دارد، سهیل مهدی منتظر است تا ببیند نتیجه بازی فردای فولاد و الفیصلی چه می‌شود.

اگر فولاد ببرد باید در قطر مانده و بازی مرحله یک چهارم خود را در لیگ قهرمانان انجام دهد، در این صورت قاعدتا بازی‌هایش در لیگ به تعویق خواهد افتاد.

این خلل بوجود آمده در بازی‌های فولاد ممکن است باعث شود که بازی این در هفته بیست و سوم مقابل استقلال هم در زمان دیگری برگزار شود.

در همین راستا سازمان لیگ منتظر است ابتدا تکلیف فولاد در لیگ قهرمانان مشخص شود و بعد در مورد بازی‌های هفته بیست و سوم که بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است تصمیم بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->