دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان! تظاهرات هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی ۱۶ شهید و ۷۵ زخمی در جنایت جدید صهیونیست‌ها در «النصیرات»+ فیلم هاآرتص: تل‌آویو مشروعیت بین المللی خود را از دست داده است مذاکرات یمنی‌ها با وجود کارشکنی‌های آمریکا ادامه دارد
سرخط خبرها

قالیباف در پاسخ به تذکر پورابراهیمی: مسیر درست و صحیح بازار ارز را به ثبات می رساند

  • کد خبر: ۱۵۱۱۲۲
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
قالیباف در پاسخ به تذکر پورابراهیمی: مسیر درست و صحیح بازار ارز را به ثبات می رساند
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم کرمان در زمینه ثبات سیاست‌های ارزی در کشور گفت: حتما موضوع برگزاری جلسه در مجلس درباره موضوع ارز دنبال خواهد شد، چرا که این موضوع مهم و اساسی است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا پورابراهیمی در نشست علنی امروز (دوشنبه اول اسفندماه) مجلس طی تذکری درخصوص نابسامانی در حوزه ارز از مجلس خواست به این موضوع ورود جدی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

پورابراهیمی: سیاست‌های ارزی دولت نه علمی است نه تجربی| شاهد تکرار اتفاقات سال ۹۷ در حوزه ارز هستیم

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: حتما دوستان و نمایندگان به خاطر دارند در نشست سه شنبه‌های نظارتی مجلس با حضور رئیس کل بانک مرکزی و وزیر امور اقتصادی در چند هفته قبل و در پیک قبلی مربوط به افزایش قیمت ارز، موضوع ارز مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در آن جلسه یک جمع بندی انجام شد، اما متاسفانه همان طور که اشاره شد، نه در احکام دائمی و نه در قانون بودجه اتفاقی منطبق با قانون در رابطه با ارز پیش نرفته و این اشکال وارد است و امروز هم یک جلسه در این زمینه انجام خواهد شد و بنده هم در این جلسه حاضر خواهم بود و مباحث را منتقل خواهم کرد.

رئیس قوه مقننه کشورمان ادامه داد: حتما موضوع برگزاری جلسه در مجلس درخصوص موضوع ارز دنبال خواهد شد، چرا که این موضوع مهم و اساسی است.

قالیباف ادامه داد: خدمت دوستان و مردم عزیز می‌گویم واقعا اگر ما از مسیر درست و صحیح این کار را انجام دهیم حتما بازار ارز در کشور به ثبات می‌رسد و ما در این موضوع هیچ شکی نداریم. ان شالله که با همکاری دولت و مجلس در این مسیر حرکت کنیم. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->