نگرانی وزیر خارجه ترکیه از تنش‌آفرینی‌های صهیونیست‌ها شهادت ۲۲ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه آنکارا مدعی شد: هفت تروریست در شمال عراق و سوریه از پای درآمدند رسانه‌ عبری زبان: ارتش اسرائیل برای ماه‌ها در غزه می‌ماند دیده‌بان حقوق بشر سوریه: ۴۱۰۰ نفر طی ۵ سال در سوریه به دست داعش کشته شدند گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم مسعود پزشکیان از حضور در مناظره‌های تلویزیون انصراف داد؟ شرکت ۴ هزار شهروند یهودی ترکیه‌ای در جنگ غزه ۹ صهیونیست بر اثر اصابت یک پهپاد انتحاری زخمی شدند موشک چینی هنگام آزمایش سقوط کرد شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان شهادت فرمانده گردان «طولکرم» در حمله هوایی رژیم اسرائیل نشست قریب الوقوع سوریه و ترکیه در عراق قاهره ورود نیرو‌های مصری به نوار غزه را رد کرد اعتراض ایران در خصوص حواشی انتخابات در انگلیس ۷۲ درصد آمریکایی‌ها بایدن را دارایی توانایی شناختی نمی‌دانند آماده باش پایگاه‌های آمریکا در اروپا (۱۰ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو: جنگ در نوار غزه ادامه دارد انصراف بایدن در انتخابات به تصمیم همسرش بستگی دارد ترکیه از ارائه سوخت به هواپیمای رژیم صهیونیستی خودداری کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نماینده مجلس: مردم خواستار تغییر تیم اقتصادی دولت هستند| کمر مردم زیر بار مشکلات خم شده است

  • کد خبر: ۱۵۱۳۶۸
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
نماینده مجلس: مردم خواستار تغییر تیم اقتصادی دولت هستند| کمر مردم زیر بار مشکلات خم شده است
نماینده مردم سنقر در مجلس ضمن انتقاد از عملکرد مدیران فعلی در زمینه رفع مشکلات اقتصادی مردم گفت: مردم امروز خواستار تغییر تیم اقتصادی دولت هستند.

به گزارش شهرآرانیوز،  سیدجواد حسینی کیا در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه،  دوم اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: جناب آقای رئیسی شما وامدار مردمی هستید که ۲۲ بهمن باشکوه را خلق کردند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز به دلیل ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت، کمر مردم زیر بار مشکلات خم شده است.

وی با بیان اینکه مردم دیگر توان اداره زندگی خود را ندارند خطاب به رئیس جمهور افزود: نابسامانی در بازار ارز، طلا، مسکن و گوشت صدای مردم را درآورده است. آقای رئیس جمهور مردم امروز خواستار تغییر تیم اقتصادی دولت هستند.

حسینی‌کیا ادامه داد: آقای رئیس جمهور شما به رهبری و مردم قول دادید مشکلات را حل کنید، اما این خواسته به حق را با مدیران ناکارآمد نمی‌توان پیش برد بنابراین انتظار است در این خصوص اقدام جدی داشته باشید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکر دیگر خطاب به وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: بانک‌ها جلوی اعطای تسهیلات را گرفتند و ما به پایان سال رسیدیم و متأسفانه در روز‌های پایانی هم باز وام‌های تکلیفی را انجام ندادند بنابراین لااقل در روز‌های پایانی باید در این بخش چاره‌اندیشی شود. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->