بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید به تصویب دولت رسید | افزایش جریمه رانندگی تصویب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر نوروزی در بوستان غدیر مشهد (۸ فروردین ۱۴۰۳) مراسم وداع با پیکر شهید حاج ابوالفضل لطیف زاده در مشهد (۸ فروردین۱۴۰۳) + ویدئو صندوق بین‌المللی پول ۸۸۰میلیون دلار وام به اوکراین داد | زلنسکی: خرجِ مبارزه با تهاجم روسیه می‌شود حمله هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان (۸ فروردین ۱۴۰۳) فرانسه و ترکیه همکاری نظامی با اسرائیل را تکذیب کردند آمریکا: حمله هوایی به سوریه کار ما نبود آمریکا: همکاری گازی پاکستان با ایران خطرناک است
سرخط خبرها

پاسخ سلاجقه به حواشی تصاویر توله‌یوز‌ها در پشت‌بام ساختمان: انسان هم برای استفاده از نور خورشید به پشت‌بام می‌رود+ فیلم

  • کد خبر: ۱۵۱۵۴۹
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
پاسخ سلاجقه به حواشی تصاویر توله‌یوز‌ها در پشت‌بام ساختمان: انسان هم برای استفاده از نور خورشید به پشت‌بام می‌رود+ فیلم
رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در واکنش به تصاویر منتشر شده از توله‌یوز‌ها در پشت‌بام ساختمان گفت: حتی انسان هم برای استفاده از نور خورشید به پشت‌بام می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، علی سلاجقه در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره پیشنهادات کاهش آلودگی محیط‌زیست اظهار داشت: در این ارتباط بودجه به سازمان محیط‌زیست داده نمی‌شود. ما خواستار ۲۰ درصد عوارض آلایندگی در امسال شدیم و خوشبختانه دولت مصوب کرد و در لایحه دولت هم آمد و حتی کمیسیون تخصصی مجلس به ۳۵ درصد ارتقا داد، اما متاسفانه در کمیسیون تلفیق رد شد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه این دیدگاه وجود دارد که شاید از قبل بوده و ما آن را حذف می‌کنیم دولت به آلودگی به عنوان یک درآمد نگاه نمی‌کند و مطمئن باشید که سعی می‌کنیم در صحن با همت نمایندگان مجلس برگردد. محیط‌زیست برنامه جامعی در قالب یک جدول که تمامی دستگاه‌هایی که در بحث آلایندگی و آلوده‌کردن جو و اعضا مشارکت دارند را می‌گیرد که مبنای آن هم مبنای عملیاتی سال ۱۴۰۲ خواهد بود و مبنای ارزیابی هم همین جدولی است که دریافت می‌شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست درباره وضعیت توله‌یوز‌ها عنوان کرد: وضعیت توله یوز‌های توران بسیار مناسب است و در وضعیت عالی قرار دارند.

سلاجقه تصریح کرد: متاسفانه در فضای مجازی بحثی درباره نورگیری و استفاده از نور خورشید درباره توله‌یوز‌ها مطرح شده بود حتی انسان به پشت بام می‌رود و نور خورشید را به عنوان بهترین نورگیری انتخاب می‌کند و این وضعیت برای توله‌یوز‌ها هم اتفاق افتاد و آن‌ها در وضعیت بسیار خوبی هستند. خوشبختانه هفتمین ماده یوز هم در آن منطقه دیده و رصد شد و در وضعیت بسیار مناسبی است.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست درباره میزبانی ایران برای نشست کشور‌های همسایه در موضوع گرد و غبار گفت: ایران به عنوان میزبان نشست بین‌المللی گرد و غبار در قطعنامه سازمان ملل متحد انتخاب شد. با توجه به تجربه موفقی که در نشست کشور‌های همسایه پانزده‌گانه داشت، این اتفاق افتاد و بر همین اساس در مرداد ۱۴۰۲ این نشست برگزار خواهد شد. تجارب ارزنده‌ای که وجود دارد و ظرفیت‌های بین‌المللی که در قالب شکل گرفتن سازمان منطقه‌ای محیط زیست اتفاق افتاده، مبنای کار است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->