«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

«ابتسام بغلانی» بازیگر نقش فرمانده زن داعشی سریال سقوط کیست؟ + بیوگرافی و عکس

  • کد خبر: ۱۵۱۶۰۹
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
«ابتسام بغلانی» بازیگر نقش فرمانده زن داعشی سریال سقوط کیست؟ + بیوگرافی و عکس
«ابتسام بغلانی» که با سریال های کیمیا و سرجوخه شناخته شد به تازگی در سریال سقوط به زبان عربی بازی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، «ابتسام بغلانی» بازیگر خوزستانی که در سریال کیمیا  شناخته شد و حضوری موفق در سریال های نجلا ، خانه امن و سرجوخه داشته است در تازه ترین کار هنری خود در سریال سقوط در نقش یک زن فرمانده در داعش تجربه ای حضور دارد.

این بازیگر که به زبان های کردی عربی و فارسی تسلط دارد همچنین در فیلم سینمایی «دختر» به کارگردانی رضا میرکریمی در نقش همسر آقای عزیزی (با بازی فرهاد اصلانی) و مادر ستاره (با بازی ماهور الوند) حضور داشته است.

از میان کارهای سینمایی او می‌ توان به فیلم‌ های «اپاتان» ، «لحظه گرگ و میش» ، «حنانه» و «کودک و فرشته» اشاره کرد.

ابتسام بغلانی همچنین در عرصه بازیگری تئاتر نیز فعالیت می‌ کند.از میان کارهایش می‌‌توان فیلم‌تئاتر «عند از مطالبه» ، «نمایش‌های «سانتی متر»، «نوبت یعنی بعدی»  و«برگشتن» نام برد.

 

ابتسام بغلانی، بازیگر نقش فرمانده زن داعشی سریال سقوط کیست؟ + بیوگرافی و عکس

بازیگر نقش فرمانده زن داعشی در سریال سقوط

ابتسام بغلانی در سریال سقوط در نقش فرمانده زن داعشی بازی می‌کند که از کارکترهای منفی این سریال است.

داستان سریال از کردستان آغاز می‌ شود و زندگی آیسان و ژاکان در بهار سال ۱۳۹۵ را روایت می‌ کند. زوجی که با چالش مالی شدیدی روبرو هستند. این را می‌شود از طعنه‌ هایی که میان آیسان و ژاکان رد و بدل می‌شود، فهمید. اما در نهایت ژاکان با پولی مرموز به خانه بر می‌گردد که با شک و گمان آیسان روبرو می‌شود.

بعدتر ژاکان بر سر پول‌ها با آیسان وارد جدال می‌شود. جدالی که خیلی زود خاتمه می‌یابد و ژاکان با دو بلیط ترکیه همسرش را غافلگیر می‌کند. او می‌گوید که این سفر جبران ماه عسلی که هیچ گاه نرفته است و در سکانس‌های بعدی آن‌ها را در هواپیما و در ترکیه می‌ بینیم.

اما همه چالش‌ها از ترکیه آغاز می‌ شود. از زمانی که پاسپورت‌ها می‌سوزد واین زوج به دردسر می‌افتند. در ادامه آیسان و ژاکان را در مرز سوریه می‌بینیم، در چند قدمی داعش. اینجا درست همان جایی است که قسمت اول می‌ خواهد ما را به آن برساند تا بدانیم بخش اصلی داستان چالش برانگیز این زوج در دل داعش می‌ گذرد.

سریال ۹ قسمتی سقوط را سجاد پهلوان زاده کارگردانی کرده است. در کنار او نیز محمدحسین مهدویان به عنوان مشاور کارگردان دیده می‌شود و رد او را می‌توان در این سریال به وضوح دید.

در این سریال بازیگرانی هم چون حمید فرخ‌نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی‌فر، ابتسام بغلانی، وحید آقاپور و سجاد بابایی ترکیب بازیگران اصلی را تشکیل می‌ دهند.

 

ابتسام بغلانی، بازیگر نقش فرمانده زن داعشی سریال سقوط کیست؟ + بیوگرافی و عکس

گفتگوی ابتسام بغلانی با رسانه‌ها

ابتسام بغلانی  در گفتگویی با رسانه‌ها گفته است: با وجود استعدادهای بسیار خوبی که در سینما و تلویزیون ایران داریم بکارگیری بازیگران خارجی با نرخ‌های نجومی هیچ ضرورتی ندارد.

به باور این بازیگر،  قراردادهای چند صد میلیونی با بازیگران خارجی در حالی برای پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی بسته می‌شود که رقم همین قراردادها برای بازیگرانی که بازی به مراتب بهتر و زیباتری از همین بازیگرهای خارجی دارند حتی گاهی به یک دهم آن نیز نمی‌ رسد.

بازیگر فیلم‌های سینمایی دختر، اپاتان (با نام قبلی بهمنشیر)، لحظه گرگ و میش، حنانه و کودک و فرشته در بحخشی دیگر از مصاحبه خود گفته است: به عنوان یک شهرستانی که پس از سال‌ ها فعالیت در مناطق محرومی چون خوزستان سال‌هاست که در سریال‌ ها و فیلم‌های سینمایی ایفای نقش می‌ کنم بارها شاهد حضور بازیگران عرب از کشورهای دیگر با قراردادهای چند هزار دلاری بودم که مجموع دستمزدهای ما حتی به اندازه یک قرارداد این بازیگران هم نمی‌ شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->