نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین| برد با اعمال شاقه پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی در جام حذفی انگلیس (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال
سرخط خبرها

«توخته» با وجود دوپینگ برای هراز آمل بازی کرد

  • کد خبر: ۱۵۱۷۷۳
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
«توخته» با وجود دوپینگ برای هراز آمل بازی کرد
ملی‌پوش والیبال ایران که دوپینگ او مثبت اعلام شده، بازیکن اصلی و تاثیرگذار تیم هراز آمل در لیگ برتر والیبال بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو)، اواسط بهمن ماه اعلام کرد دوپینگ ۴ ورزشکار در رشته‌های والیبال، بسکتبال، کشتی مثبت شده و پرونده این ورزشکاران در مرحله رسیدگی قرار دارند، ولی از آنجایی که رأی قطعی برای ورزشکاران دوپینگی صادر نشده، اسامی آن‌ها را اعلام نکرد.
با این حال طبق شنیده‌ها والیبالیست دوپینگی، امیرحسین توخته، بازیکن تیم ملی ایران و تیم هراز آمل است که تیمش در دو بازی مرحله پلی‌آف لیگ برتر با حضور او بر فولاد سیرجان غلبه کرد و راهی نیمه نهایی شد.
توخته این ماده را برای درمان استفاده کرده و در صورتی که مقصر شناخته شود، بسته به شدت تقصیر، حداکثر تا ۲ سال از حضور در میادین محروم خواهد شد.
وقتی ورزشکاری برای مصارف درمانی از ماده‌ای استفاده می‌کند، تعلیق او اختیاری است و ورزشکار می‌تواند مسئله را قبول کند و از همان روز، مدت محرومیتش محاسبه خواهد شد، اما اگر قبول نکند، این محرومیت از زمان قطعی‌شدن رای و ابلاغ آن، مورد محاسبه قرار می‌گیرد. طبق پیگیری‌ها از ایران نادو، حضور توخته در لیگ والیبال با توجه به همین موضوع منعی نداشته است. با این حال باید منتظر واکنش فدراسیون والیبال و رقبای تیم هراز آمل بود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->