جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

دلیل به تعویق افتادن اکران «خط فرضی» فرنوش صمدی چیست؟

  • کد خبر: ۱۵۲۱۱۳
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
دلیل به تعویق افتادن اکران «خط فرضی» فرنوش صمدی چیست؟
فرنوش صمدی کارگردان فیلم سینمایی «خط فرضی» می‌گوید به دلایل مختلفی از جمله استقبال نکردن مخاطبان از سینما در شرایط فعلی، اکران این فیلم را به تعویق انداخته‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فرنوش صمدی کارگردان سینمای کوتاه که اولین اثر سینمایی بلند خود با نام «خط فرضی» را در سال ۱۳۹۸ تولید کرد، درباره برنامه اکرانی که برای این اثر سینمایی در نظر دارند، گفت: قرار بود این اثر سینمایی در دی ماه سال جاری در سینما‌های کشور اکران شود، اما به دلیل شرایط موجود و عدم استقبال مخاطب از سینما تصمیم گرفته شد تا اکران فیلم در زمان دیگری صورت گیرد.

وی ادامه داد: سعی می‌کنم این روز‌ها در زمینه تولید کمی فعال‌تر باشم در همین راستا یک پروژه فیلم کوتاه را در دست دارم که قرار است در فرانسه تولید شود، تهیه‌کنندگی این فیلم توسط یک تهیه‌کننده فرانسوی صورت می‌گیرد. البته داستان این فیلم کوتاه را سال‌ها پیش در دست داشتم تا در نهایت با تهیه‌کننده مورد نظر برای ساخت به توافق رسیدیم.

این کارگردان بیان کرد: همچنین در حال بازنویسی فیلمنامه سینمایی جدید خود هستم که در تلاش بودم آن را زمستان امسال جلوی دوربین ببرم، اما شرایط مناسب برای تولید آن فراهم نشد. داستان این فیلم نیز کاملاً زنانه است و درباره مسائل و مشکلات زنان در جامعه است، اما فاصله بسیاری با «خط فرضی» دارد.

صمدی درباره ادامه فعالیت خود در حوزه فیلم کوتاه در کنار تولید فیلم بلند سینمایی گفت: پیش از هر چیز باید بگویم که سینمای کوتاه را بسیار دوست دارم و از اینکه در این زمینه فعالیت خود را ادامه دهم خوشحالم. در تمام دنیا کارگردانان قبل از اینکه وارد سینمای بلند شوند چندین فیلم کوتاه می‌سازند و بعد وارد سینمای بلند می‌شوند، اما در ایران با تجربه یک فیلم کوتاه هم به سینمای بلند وارد می‌شوند.

وی تاکید کرد: به عنوان یک فیلمساز، جهان سینمای کوتاه را دوست دارم و فکر می‌کنم کار در این زمینه می‌تواند برای یک فیلمساز جذاب باشد. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که برخی از داستان‌ها برای فیلم کوتاه مناسب است و برخی دیگر برای سینمای بلند و هیچکدام از این دو نباید به جای دیگری استفاده شود.

صمدی در پایان گفت: اینکه برخی از کارگردانان فکر می‌کنند که داستان کوتاهی که به ذهنشان رسیده را می‌توانند تبدیل به فیلم بلند کنند، درست نیست. نباید فراموش کرد که در دیگر کشور‌های دارای صنعت سینما تولید فیلم کوتاه یک حرفه در سینما است، اما در ایران این حوزه تنها پلی برای ورود به سینمای بلند است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->