علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

قتل فجیع نوجوان کر و لال مشهدی + عکس

  • کد خبر: ۱۵۲۱۵۳
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
قتل فجیع نوجوان کر و لال مشهدی + عکس
جسد نوجوان ۱۴ ساله مشهدی با گلوی بریده کشف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، عصر روز گذشته جسد خون آلود نوجوان ۱۴ ساله کر و لال هنگامی در میان تپه‌های روستای احمدآباد مشهد کشف شد که عامل یا عاملان جنایت، گلوی او را به طور کامل قطع کرده بودند.

عصر روز گذشته، زنگ تلفن قاضی ویژه قتل عمد مشهد به صدا درآمد و نیرو‌های انتظامی وی را در جریان یک جنایت هولناک قرار دادند.

قتل فجیع نوجوان کر و لال مشهدی + عکس

با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا، بلافاصله قاضی دکتر صادق صفری عازم روستای احمد آباد از توابع بخش رضویه مشهد شد و تحقیقات قضایی را آغاز کرد. جسد خون آلودی که در کنار لوله انتقال آب و در میان تپه‌های اطراف روستا قرار داشت مربوط به نوجوان ۱۴ ساله کرولال تحت پوشش بهزیستی بود که توسط فرد یا افراد ناشناسی به قتل رسیده است.


این مطلب را هم بخوانید: 

قاتل نوجوان ناشنوای مشهدی، لب به سخن گشود + عکس


ادامه تحقیقات میدانی قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بیانگر آن بود که نوجوان مذکور چند ساعت قبل از کشف جسد در حالی به طرز دلخراشی مورد هجوم قرار گرفته است که وی آخرین بار در عصر روز قبل از کشف جسد در یک مجلس عروسی دیده شده بود. تحقیقات ویژه قاضی دکتر صفری برای کشف راز این جنایت دردناک آغاز شده است و گروهی تخصصی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی بررسی‌های خود را برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این قتل تکان دهنده در دستور کار قرار داده اند.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->