اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

سرخ‌ها آماده فتح مسجدسلیمان

  • کد خبر: ۱۵۲۳۴۰
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
سرخ‌ها آماده فتح مسجدسلیمان
هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر فوتبال ایران، عصر امروز با ۳ دیدار شروع می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر فوتبال درحالی با سه دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین بازی، پرسپولیس برای اینکه فاصله‌اش با سپاهان صدرنشین را کم کند و هنوز شانس قهرمانی‌اش در این فصل را زنده نگه دارد، چاره‌ای به‌جز پیروزی مقابل شاگردان عنایتی در نفت مسجدسلیمان نخواهد داشت.

شاگردان گل‌محمدی در چهار دیدار گذشته‌شان در لیگ، دو شکست، یک مساوی و یک برد کسب کرده‌اند و همین روند آن‌ها را از صدر جدول پایین کشید. حالا دیدار با تیم انتهای جدولی نفت مسجدسلیمان می‌تواند بهترین فرصت برای سرخ‌پوشان باشد تا بتوانند دوباره به مسیر پیروزی در لیگ برگردند. در دیگر بازی‌ها ذوب‌آهن میزبان مس کرمان خواهد بود و گل‌گهر هم برابر پیکان قرار می‌گیرد.

ترکیب دفاعی با یک سورپرایز

علیرضا بیرانوند روز کم‌افت‌وخیزی را مقابل سپاهان گذراند و با وجود آنکه در ثبت کلین‌شیت ناکام بود، بدون‌شک گزینه اول یحیی گل‌محمدی است. در دفاع میانی هم مرتضی پورعلی‌گنجی و گیورگی گولسیانی زوج تغییرناپذیر خط دفاعی سرخ‌پوشان پایتخت هستند. دانیال اسماعیلی‌فر حتی اگر در شرایط مسابقه قرار بگیرد، احتمالا به‌واسطه نمایش درخشان وحدت هنانوف در اصفهان، نیمکت‌نشین مدافع تاجیکستانی خواهد شد و در دفاع چپ هم با وجود دردسترس‌بودن علی نعمتی، وحید امیری همچنان انتخاب اول یحیی گل‌محمدی است.

معمای رفیعی در خط هافبک

میلاد سرلک هم از بازیکنان موردعلاقه گل‌محمدی و بازیکنان بدون‌جانشین در ترکیب پرسپولیس است. با وجود جایگاه ثابت سرلک در ترکیب سرخ‌ها، زوج او همواره در حال تغییر بوده است و سینا اسدبیگی، کمال کامیابی‌نیا و البته سروش رفیعی در هفته‌های گذشته در ترکیب پرسپولیس به میدان رفته‌اند که به‌نظر می‌رسد برای دیدار پیش‌رو مقابل نفت مسجدسلیمان، احتمالا سروش رفیعی به‌واسطه درخشش در اصفهان در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت قرار خواهد گرفت.

گل‌محمدی که سعید صادقی را در پست وینگر ندارد، بازیکنان آماده‌ای مثل مهدی ترابی، محمد عمری، امید عالیشاه و سیامک نعمتی را در مقابل خودش می‌بیند که برای حضور در ترکیب اولیه، استفاده از زوج ترابی-عمری محتمل‌تر از سایر گزینه‌ها به‌نظر می‌رسد.

پایان چشم‌انتظاری ستاره برزیلی

گل‌محمدی در هفته‌های گذشته همواره در تلاش بوده است بتواند از مهاجمان تخصصی در خط حمله تیمش استفاده کند، اما مصدومیت شیخ دیاباته و ناآمادگی لیاندرو پریرا برنامه سرمربی پرسپولیس را تغییر داد. حالا به‌نظر می‌رسد پریرا به مرز آمادگی رسیده است و می‌تواند در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت قرار بگیرد.

پریرا در دیدار گذشته مقابل سپاهان، بازیکن مؤثری بود و توانست هم برای تیمش پنالتی بگیرد و هم موقعیت‌های خطرناک گل‌زنی به‌دست بیاورد. در کنار لیاندرو پریرا هم گزینه گل‌محمدی برای حضور در خط حمله، عیسی آل‌کثیر است؛ مهاجم جنوبی که هفته گذشته مقابل سپاهان موفق به گل‌زنی شد و حالا در بهترین فرمش آماده درخشش برابر نفت مسجدسلیمان و گل‌زنی دوباره در لیگ‌برتر فوتبال ایران است.

نبرد انصرافی‌های تیم‌ملی با حریفان

دو تیم ذوب‌آهن و گل‌گهر درحالی امروز میزبان حریفانشان هستند که سرمربی‌های هر دو تیم، یعنی تارتار و قلعه‌نویی، در روز‌های گذشته از گزینه‌های فدراسیون برای نیمکت تیم‌ملی بودند و هر دو نفر هم پس از چندساعت از اعلام این خبر، از حضور بین گزینه‌ها انصراف دادند. حالا ذوب‌آهن درحالی به‌مصاف مس می‌رود که هیچ‌کدام از دو تیم وضع خوبی در جدول ندارند و در رتبه‌های سیزدهم و چهاردهم قرار دارند. کسب نتیجه مساوی در این بازی به درد هیچ‌کدام از دو تیم نمی‌خورد و هر دو با همه توان برای کسب سه امتیاز و فاصله‌گرفتن از منطقه سقوط در میدان حاضر خواهند شد.

در دیگر بازی هم شاگردان قلعه‌نویی در گل‌گهر درحالی پیکانی‌ها را پیش‌روی خود می‌بینند که برای باقی‌ماندن در جمع مدعیان قهرمانی امسال، دیگر نباید هیچ لغزشی داشته باشند. آن‌ها که در رتبه چهارم جدول قرار دارند، هشت امتیاز با سپاهانی‌های صدرنشین فاصله دارند. آن‌ها باید همه امتیاز‌ها را جمع کنند و چشم‌انتظار لغزش دیگر بالانشینان بمانند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->