ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

خیبر خرم آباد نماینده غیر رسمی مشهد در لیگ یک! +ویدئو

  • کد خبر: ۱۵۳۰۱۶
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
خیبر خرم آباد نماینده غیر رسمی مشهد در لیگ یک! +ویدئو
تیم فوتبال خیبر خرم آباد از چند روز گذشته به مشهد آماده است تا از این پس بازی های خود در لیگ دسته اول را در این شهر برگزار نماید.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که قرار بود خیبر خرم‌آباد تنها ۲ دیدارش را در مشهد برگزار کند، گویا حالا تصمیم به یک سفر بلندمدت گرفته است.

در روزهایی که فوتبال خراسان نه در لیگ برتر و نه در لیگ های دسته یک و دو تیمی در سطح کشور ندارد ، حالا این تیم خیبر خرم‌آباد است که با کوچ به مشهد قرار است بازی های خود را در این شهر برگزار نماید و عنوان غیر رسمی نماینده مشهد در لیگ یک را یدک بکشد!

خیبر خرم‌آباد با هدایت فراز کمالوند سرمربی باتجربه‌شان هم مشهد و ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) را برای ادامه میزبانی‌‎ها انتخاب کرده‌اند تا بتوانند در چمن مرغوب این ورزشگاه، کار را برای نتیجه‌گیری رقبا سخت کنند.

این در شرایطی است که بالانشینی شمس‌آذر رقابت برای دوم شدن در لیگ دسته اول را بین خیبر خرم‌آباد، سایپا و استقلال خوزستان زیاد کرده، هر تیم برای رسیدن به عنوان نایب قهرمانی و صعود به لیگ برتر تدابیر ویژه‌ای اتخاد کرده‌اند.

کمالوند که از زمان حضورش روی نیمکت ابومسلم و پیام، رفقای زیادی در مشهد دارد به فضای ورزشی این شهر هم آشناست و با توجه به نبودن تیم دیگری در این شهر، مشهد را به عنوان گزینه مناسبی برای میزبانی انتخاب کرده و در اولین گام از این انتخاب، از چوکا تالش میزبانی خواهد کرد.
به این ترتیب خیبر خرم‌آباد طی نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرده تا پایان لیگ دسته اول، در مشهد میزبان سایر تیم‌های دسته‌اولی خواهد بود و فراز امیدوار است جشن صعودش را در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->