حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مهندسی انتخابات، شایعه یا شائبه؟!

  • کد خبر: ۱۵۴۳۳۷
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
مهندسی انتخابات، شایعه یا شائبه؟!
انتخابات انجمن صنفی مربیان فوتبال استان خراسان‌رضوی با حاشیه‌های عجیبی به پایان رسید.

مجمع انتخاباتی انجمن صنفی مربیان فوتبال خراسان‌رضوی درحالی برگزار شد که با وجود گذشت چند روز از آن، هنوز ترکش حاشیه‌هایش باقی است. انجمنی که زیرنظر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان‌رضوی فعالیت می‌کند و این‌بار انتخابات آن با حاشیه‌های فراوانی همراه بود. انتخاباتی که حالا به‌استناد آن به‌مدت سه سال باید اعضای جدید هیئت‌مدیره آن، این انجمن صنفی را راهبری کنند، مگر اینکه شایعات مربوط به ابطال این انتخابات رنگ واقعیت به خود بگیرد.

چند رأی غیرمنتظره

ترکیب پنج‌نفره هیئت‌مدیره جدید این انجمن در پایان انتخابات به این شکل شد که سیدخلیل موسوی توانست با کسب ۶۶ رأی از مجموع ۸۸ رأی، بیشترین آرا را به خودش اختصاص دهد. فرید ضرابی ۵۸، سیروس سنگچولی ۴۸، علی صنعتگر ۴۴ و محمد بابایی ۴۳ رأی در این مجمع کسب کردند تا پنج عضو هیئت‌مدیره باشند. این انتخابات فقط هفت نامزد برای انتخابات هیئت‌مدیره داشت که امیر عصاران با ۳۹ رأی و جمال مهدیزاده با ۹ رأی نفرات ششم و هفتم این انتخابات و به‌عنوان اعضای علی‌البدل شناخته شدند.

در میان سه ثبت‌‎نام‌کننده برای تصدی پست بازرس انجمن، باقر حلم‌زاده با ۶۰ و احسان روزمروی با ۵۹ رأی بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند تا بازرسان این انجمن باشند. این ترکیب آرا شاید چیزی بود که خیلی‌ها انتظارش را نداشتند، به‌ویژه اعضای قدیمی‌تر این هیئت‌مدیره که برخی از آن‌ها مثل علی صنعتگر رسما از این بابت شاکی و گله‌مند هستند.

صنعتگر: به‌دلیل تبانی انصراف دادیم

علی صنعتگر، رئیس سابق انجمن صنفی مربیان فوتبال خراسان‌رضوی، با اعلام اینکه به‌دلیل تبانی انصراف داده است، گفت: «واقعیت آن است که پیش از این مجمع، فهرستی به‌دست اعضا رسید که در آن نام سه نفر، سیدخلیل موسوی، سیروس سنگچولی و فرید ضرابی نوشته شده بود تا اعضا به آن‌ها رأی بدهند. این حرکت قشنگ نبود و، چون چنین تبانی صورت گرفته بود، من، محمد بابایی و امیر عصاران انصراف دادیم.» وی افزود: «حتی یکی از اعضای هیئت‌مدیره نامش از لپ‌لپ بیرون آمده بود و فکر می‌کنم تازه یک روز وارد مربیگری شده بود!» صنعتگر خاطرنشان کرد: «متأسفانه این انتخابات مهندسی شده بود و ما سه نفر انصراف کتبی‌مان را شنبه تقدیم اداره کار خواهیم کرد.»

موسوی: فهرست سه‌نفره، ساخته دست آقایان بود

سیدخلیل موسوی که بیشترین رأی این مجمع را به‌دست آورده و انگشت اتهام تبانی به‌سوی او هم دراز شده است، دراین‌باره اظهار کرد: «من این فهرست را در استوری یکی از دوستان بعد از برگزاری مجمع دیدم و فکر می‌کنم ساخته دست خودشان بود تا ذهن‌ها را منحرف کنند.» وی افزود: «یکی از همین سه استاد عزیز که انصراف دادند، در روز برگزاری انتخابات هفده وکالت از مربیان شهرستانی که در مجمع حاضر نشده بودند، گرفته بود که روی برگه هر هفده نفر فقط سه نام صنعتگر، بابایی و عصاران نوشته شده بود!»

موسوی یادآور شد: «فهرست ۱۳۰ نفره کسانی را که می‌توانستند در این مجمع رأی بدهند، خود صنعتگر به‌عنوان رئیس حالا دیگر سابق انجمن به اداره کار داده است. بعد روز مجمع یکی از مسائلی که مطرح می‌کردند، این بود که سیروس سنگچولی عضو نیست، درحالی‌که سنگچولی کارت عضویت و حتی فیش واریز را هم نشان داد و نامش در فهرست ۱۳۰ نفره هم بود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->