نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود
سرخط خبرها

شکست سخت والیبال پیام مقابل شهرداری گنبد

  • کد خبر: ۱۵۳۱۵
  • ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱
شکست سخت والیبال پیام مقابل شهرداری گنبد
تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در بازی هفته ششم (معوقه از دور رفت) مسابقات لیگ برتر والیبال کشور، میهمان خود تیم پیام خراسان را با نتیجه قاطع ۳ بر صفر شکست داد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس عصر یکشنبه در سالن المپیک این شهر پذیرای پیام خراسان بود و در گیم اول بازی، با دفاع روی تور مناسب و ضربات سرعتی توانست برتری خود را بر میهمان دیکته کرده و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی برسد.

در گیم دوم بازی هرچند تیم شهرداری گنبد بازی را خوب شروع کرد، اما پیام خراسان رفته رفته سوار بر بازی شد و توانست فاصله‌ای ۵ امتیازی را نیز با حریف رقم زند، ولی بازیکنان شهرداری که بشدت از سوی تماشاگران خود تشویق می‌شدند، توانستند با رفع اشتباهات، عقب افتادگی در کسب امتیازات را جبران کرده و در نهایت با عدم تمرکز بازیکنان میهمان، با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ گیم دوم را نیز به نفع خود به پایان رساندند.

تیم شهرداری گنبد در وقت سوم و از ابتدا نبض بازی را در دست گرفت و با ارائه یک بازی حساب شده که موجی از خوشحالی را در بین تماشاگران ایجاد کرده بود توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ حریف خود را مغلوب کند و در نهایت ۳ بر ۰ به یک پیروزی قاطع برسد.

در گیم سوم، بین بازیکنان میزبان و تیم پیام خراسان که فشار زیادی را به دلیل عقب افتادن در کسب امتیاز و البته تشویق تماشاگران متحمل بودند، تنشی ایجاد شد که با ورود کادر فنی دو تیم و نیز دریافت کارت زرد از سوی بازیکن تیم میهمان، خاتمه یافت.

در این دیدار محمدرضا درفش کاویان و حامد آقابراری به عنوان داوران اول و دوم قضاوت بازی را برعهده داشتند و مسعود یزدان‌پناه و اسماعیل صباغ به عنوان ناظران فدراسیون حضور داشتند.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->