گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد محمدرضا اربابی: در نمایش «میتینگ»، با نسل جوانی رو‌به‌رو هستید که مسائل روز را می‌شناسد
سرخط خبرها

تام سایزمور بازیگر فیلم «نجات سرباز رایان» درگذشت

  • کد خبر: ۱۵۳۱۵۳
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
تام سایزمور بازیگر فیلم «نجات سرباز رایان» درگذشت
«تام سایزمور» بازیگر آمریکایی فیلم «نجات سرباز رایان» پس از ابتلا به عارضه آنوریسم مغزی درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «تام سایزمور» هنرپیشه آمریکایی که بیشتر برای بازی در فیلم «نجات سرباز رایان» شناخته می‌شد در سن ۶۱ سالگی درگذشت.

«چارلز لاگو» مدیربرنامه‌های «سایزموز» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «با غم و اندوه فراوان باید اعلام کنم که توماس ادوارد سایزمور  امروز در آرامش و در خواب در بیمارستان سنت جوزف درگذشت.»

«سایزمور» پس از  ابتلا به عارضه آنوریسم مغزی در بیست و هشتم فوریه، در بخش مراقبت‌های ویژه مرکز پزشکی پراویدنس سنت جوزف در لس آنجلس به کما رفته بود.

در آن زمان «چارلز لاگو» در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: «پزشکان به خانواده «سایزمور» اطلاع داده‌اند که دیگر امیدی به حیات این هنرمند نیست و تصمیم به پایان زندگی را توصیه کردند. خانواده اکنون در حال تصمیم گیری درباره مسائل پایان زندگی هستند.»

«سایزمور» در فیلم‌هایی از جمله «نجات سرباز رایان» از «استیون اسپیلبرگ»، «مخمصه» ساخته «مایکل مان» و «سقوط شاهین سیاه» به کارگردانی «ریدلی اسکات» بازی کرده است.

«تام سایزمور» در یکی از اولین حضور‌های مهم خود در سینما در فیلم «متولد چهارم جولای» ساخته «الیور استون» در سال ۱۹۸۹ ظاهر شد و بعد‌ها در فیلم «نقطه شکست» به کارگردانی «کاترین بیگلو» در سال ۱۹۹۱ و «قاتلان بالافطره» (۱۹۹۴) دیگر ساخته «الیور استون» ظاهر شد.

«دشمن کشور»، «زندان»، «احیای مردگان»، «جاده سرخ»، «قبل از اینکه بخوابم»، «شیطان در لباس آبی»، «مغز استخوان مبارزه کن»، «جاده زی‌زیکس»، «سیاره سرخ»، «دشنه» و «سمی» از جمله دیگر فیلم‌های «تام سایزمور» محسوب می‌شوند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->