نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند!
سرخط خبرها

بازگشت با شکست / تیم والیبال پیام خراسان نتیجه را به شهرداری گنبد واگذار کرد

  • کد خبر: ۱۵۳۳۶
  • ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
بازگشت با شکست / تیم والیبال پیام خراسان نتیجه را به شهرداری گنبد واگذار کرد
پیام در شروع دوباره لیگ برتر والیبال نتیجه را به شهرداری گنبد واگذار کرد
بهنام اخوت - لیگ برتر والیبال با انجام ۶ دیدار معوقه از هفته ششم، بعد از ۵۰ روز دوباره استارت خورد. تیم والیبال پیام مشهد نیز در همین چهارچوب روز گذشته در گنبد به مصاف شهرداری این شهر رفت که دست آخر با نتیجه ۳ بر ۰ بازی را به میزبان خود واگذار کرد. استارت دوباره لیگ برای نماینده مشهد درست شبیه شروع آن، با حرف و حدیث‌ها و اتفاقات عجیب و غریبی همراه بود. شاگردان خداوردی، روز گذشته در ۳ ست متوالی و به‌ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۷ شکست خوردند تا بعد از تعطیلی طولانی که به خاطر مسابقات ملی در مسیر راهیابی به المپیک ۲۰۲۰ رقم خورده بود، باری دیگر وارد کوران هیجان توپ و تور شوند. پیام در شرایطی به این شکست تن داد که شرایط خوبی نداشت.

یک ماه حاشیه و مصاحبه
بعد از تعطیلی لیگ برتر والیبال، تیم‌ها چند هفته‌ای تمریناتشان را تعطیل کردند تا استراحتی به بازیکنان و کادر فنی خود بدهند. با این همه، بعد از بازگشت تیم‌ها به جریان تمرینات و آماده‌سازی خود برای شروع مقتدرانه در دور جدید لیگ برتر والیبال، پیامی‌ها با اعتراض و اعتصاب بازیکنان و کادر فنی خود مواجه شدند. پرداخت نشدن مطالبات چند بازیکن سرشناس پیامی موجب بروز اختلافاتی در درون تیم شد، مشکلاتی که اگرچه مالک تیم آن را متأثر از دخالت‌های بیرونی و سنگ‌اندازی‌های جریان‌هایی خارج از تیم می‌دانست، در نهایت موجب شد اکبر خداوردی، سرمربی سبزجامگان، هم صدایش در‌بیاید و با یکی دو مصاحبه آتشین طومار صبر را در هم بپیچد. یک ماه پرحاشیه که نه‌تن‌ها باری دیگر آژیر خطر را برای ادامه حیات باشگاه مشهدی در هوای لیگ برتر به خطر انداخت بلکه در فصل آماده‌سازی تیم‌ها برای حضور قدرتمند دوباره در مسابقات لیگ برتر، پیام را به خوابی زمستانی برد.

بازگشت با ۵۰۰ میلیون
درست در دقیقه ۹۰ مهلت فدراسیون به باشگاه‌ها برای پرداخت دست‌کم ۴۵ درصد مطالبات بازیکنان، علی شیخ‌الاسلامی، مالک این تیم، توانست ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان کمک مدیریت شهری از شهرداری مشهد بگیرد. اما این اتفاق در شرایطی افتاد که سرمربی تیم بست‌نشین تهران شده بود و ۵ بازیکن نامدار تیم هم هرکدام در تمرین تیم‌های دیگر حاضر شده بودند و مطمئن از نرسیدن پول، قراردادشان را طبق بند مشهور، فسخ‌شده می‌پنداشتند.

خداوردی برگشت؛ بازیکنان رفتند
با پرداخت مطالبات اکبر خداوردی، او به مشهد برگشت و بعد از جلسه با مالک تیم، قبول کرد با در نظر گرفتن مشکلات مالی تیم، تا پایان فصل کنار پیامی‌ها بماند. اما پیام دیگر بازیکنان طغیانگر را نخواست و بهبودی، شبان، کمالی‌پور، صنوبر و فرید از تیم کنار گذاشته شدند.

بدهی یواشکی و مهلت داورزنی
درست ۴۸ ساعت به بازی معوق پیام و گنبد بود که خبر پرداخت نشدن کامل بدهی پیام به فدراسیون، اردوی این تیم را باری دیگر به هم ریخت، مشکلی که البته خیلی زود با رایزنی مدیرعامل تیم با داورزنی، رئیس فدراسیون، حل و فصل شد. طبق ادعای او، فدراسیون تا ۱۵ بهمن به پیام مهلت داده است.

بومی‌گرایی اجباری یا خودخواسته؟!
بعد از جدایی ۵ بازیکن و با توجه به مشکلات مالی و نبود منابع مالی مطمئن برای ادامه فصل، علی شیخ‌الاسلامی با اتخاذ راهبردی جدید اظهار کرد: «ادامه فصل را با بازیکنان بومی به میدان می‌رویم.» تصمیمی که البته چندان خودخواسته به نظر نمی‌رسید و با توجه به کوتاه ماندن دست پیام از ستارگان لیگ برتری، به نظر می‌رسد چاره‌ای جز استفاده از جوانان باقی نمی‌ماند، بومی‌هایی که بیشتر از تیم جوانان پیام بودند و حالا باید در کارزار سخت لیگ برتر عرض اندام کنند. اتفاق خوب پیش از بازی با گنبد سومی جوانان مشهدی در لیگ برتر والیبال جوانان بود که سبب شد اکبر خداوردی به ۴ بازیکن این تیم اعتماد کند و آن‌ها را با خود به گنبد ببرد، تدبیری که البته در کوتاه‌مدت جواب نداد و جوانان پیام اسیر تجربه لیگ برتری گنبد شدند و قافیه را به حریف باختند.

هزار و یک دلیل توقف در گنبد
با همه این اوصاف شکست مشهدی‌ها در آوردگاه گنبد دلایل مختلف دیگری هم داشت. دلایل غیررسمی که البته به نظر بی‌تاثیر در این شکست هم نبوده است. از ماجرای حاشیه‌سازی بازیکن غیربومی شهرداری گنبد زیر تور برای پیامی‌ها گرفته تا غیبت مربی بومی تاثیرگذار پیام در این دیدار. بر اساس شنیده‌ها پیام برای این بازی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد. اولین این حواشی شکستن پای محمدرضایی، دستیار اول خداوردی بود که با تیم به گنبد نرفت و غیبت او به نوعی پشت خداوردی را خالی کرد. از سویی خداوردی بعد از اتفاقات تعطیلی تمرینات پیام دیگر آن خداوردی سابق نبود. ۴ بازیکن پیام که در این مدت همراه تیم جوانان در لیگ برتر در کاشان بودند، خستگی‌شان را به گنبد بردند و در به کار خداوردی نیامدند. از طرفی استرس فشار فدراسیون یک روز قبل از بازی هم بلای جان پیامی‌ها شد. پیام حالا از ۹ بازی خود در لیگ برتر تنها ۳ برد و ۶ شکست در کارنامه دارد و فعلا در مکان هشتم جدول قرار دارد. باید دید در ادامه مسیر چه تغییری در جایگاه جدولی این تیم رخ می‌دهد و آیا سبزجامگان می‌توانند پوست‌اندازی‌موفقی داشته باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->