پیش‌بینی قیمت طلا و سکه برای فردا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه در بازار امروز دلار‌های خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماجرای رانت ۴میلیارددلاری مونتاژکاران خودرو چه بود؟ حدود ۱۰ میلیون جوجه‌ریزی در فروردین ماه ۱۴۰۳ محقق شد چند خواسته مهم جامعه کارگری در هفته کار و کارگر | موضوع رفاهیات کارگری در مشکلات دیگر این قشر گم شده است متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند دو روی بازار سهام امروز | گزارش وضعیت بورس (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) گارانتی، هر روز شکننده‌تر از دیروز نان مردم و ایمان جامعه قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار منتظر سود مرحله سوم سهام عدالت باشید | + زمان واریز خاندوزی خبر داد: پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون‌ضامن طی ۲ سال گذشته چرا مصرف برق کولر گازی بالاست؟ | قبض برق دومیلیون‌تومانی در صورت استفاده از کولر گازی آسیب سلامت روان در پی نبود امنیت شغلی بررسی فایل‌های اجاره ملک در مطهری شمالی مشهد | تجمع خانه‌های ویلایی در این منطقه + جدول (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت یک میلیون دلاری صادرات فرش ماشینی ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند | اجرای مصوبه تعیین سقف ۴ سال برای قراردادهای موقت  افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کمبود فصلی لوازم یدکی در بازار حباب سکه در اولین روز هفته، کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو
سرخط خبرها

فروش لاستیک دولتی در سامانه سوءتفاهم بود

  • کد خبر: ۱۵۳۷۹۵
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
  • ۱
فروش لاستیک دولتی در سامانه سوءتفاهم بود
سرپرست دفتر خدمات عمومی وزارت صمت گفت:سامانه عرضه لاستیک دولتی فقط محل اطلاع رسانی است نه فروش انجام می‌دهد و نه خرید خدمتی انجام می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، قمری با بیان اینکه طرح عرضه شفاف لاستیک با هدف ساماندهی بازار در شب عید و رصد زنجیره کالا تا مصرف کننده نهایی است، گفت: یکی از مشکلاتی که در بازار وجود دارد این است که لاستیک هم اکنون ۳۰۰ تا ۴۰۰ درصد گران‌تر از قیمت مجاز و مصوب به دست مصرف کننده نهایی می‌رسد. به همین دلیل سود برخی از عوامل در این زنجیره این است که یا لاستیک را نگه دارند تا گران‌تر شود و یا با قاچاق معکوس به کشور‌های همسایه بفرستند یعنی از ایران به کشور‌های همسایه و با قیمت‌های ارزانی که تولید می‌شود به کشور‌های دیگر بفرستند.

او افزود: با اجرای طرح فروش لاستیک با قیمت مصوب به متقاضیان، فروشگاه‌هایی به آخرین زنجیره و مصرف کننده‌ای که می‌فروشند رصد می‌شود و با ثبت فروش هر فروشنده‌ای در سامانه جامع تجارت و شفافیت کالا، معلوم می‌شود که لاستیک‌های عرضه شده توسط تولیدکنندگان به دست مردم و مصرف کننده نهایی برسد.

سرپرست دفتر خدمات عمومی وزارت صمت درباره ثبت نام متقاضیان در سامانه‌های وزارت صمت برای دریافت لاستیک دولتی از امروز دوشنبه گفت: یک سوء تفاهمی در اطلاع رسانی انجام شده است. فرآیند طرح عرضه لاستیک از امروز به صورت رسمی آغاز و از دیروز مقدمات آن انجام شده است.

او گفت: در مرحله اول این طرح فروشگاه‌هایی که می‌خواهند در این طرح باشند ثبت نام می‌کنند و نسبت به عرضه لاستیک خود اعلام حضور می‌کنند و پس از آن تولیدکننده‌ها با مراجعه به فروشگاه‌های متقاضی، لاستیک‌ها را تحویل می‌دهند.

قمری گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه Tire.iraninanasnaf.ir نسبت به انتخاب لاستیک مورد نیاز خود اقدام و آنرا تحویل بگیرند.

سرپرست دفتر خدمات عمومی وزارت صمت گفت: این سامانه فقط محل اطلاع رسانی است. نه فروش انجام می‌دهد و نه خرید خدمتی انجام می‌شود، پلتفرم‌هایی که با وزارت صمت همکاری می‌کند را فقط ارائه می‌دهد.

او گفت: هر مالکی می‌تواند به ازای هر ماشین ۴ حلقه لاستیک بگیرد.

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
پس این گربه نره سخنگوچه عنوان می کنی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->