درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری از معرفی خارجی‌ها به گاریدو تا بازگشت پیروانی بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود
سرخط خبرها

ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر فوتبال| جنگ صدرنشینی!

  • کد خبر: ۱۵۴۲۱۸
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر فوتبال| جنگ صدرنشینی!
پرسپولیس و سپاهان شنبه ۲۰ اسفندماه در چارچوب دور برگشت لیگ برتر به مصاف هم می روند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و در چارچوب هفته بیست و سوم، شنبه ۲۰ اسفندماه یک جدال حساس در تهران برگزار می شود.

تیم‌های پرسپولیس و سپاهان که ۲ ضلع از مثلث قهرمانی لیگ برتر هستند، شنبه از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

بازی رفت ۲ تیم در اصفهان بدون گل مساوی پایان یافت و در بازی جام حذفی که باز هم در اصفهان برگزار شد، پرسپولیس با نتیجه پرگل ۴ بر ۲ از سد سپاهان گذشت.

حالا این سومین بازی ۲ تیم در چند ماه اخیر است که تا حد زیادی تکلیف صدرنشین لیگ برتر در پایان سال ۱۴۰۱ را مشخص خواهدکرد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->