بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها
سرخط خبرها

باشگاه استقلال: ما صدرنشین لیگ هستیم

  • کد خبر: ۱۵۴۳۹۹
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
  • ۱
باشگاه استقلال: ما صدرنشین لیگ هستیم
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده اگر اشتباهات داوری در کار نبود، اکنون صدرنشینی لیگ را دراختیار داشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال بعد از بیانیه‌های سریالی باشگاه گل گهرسیرجان که یکی بعد از دیگری بعد از بازی نگاه‌ها را متوجه خود کرد، جوابیه‌ای را صادر کرد.

۱- به گواه کارشناسان داوری، باشگاه استقلال تا این زمان از فصل بیشترین ضرر را بابت اشتباهات داوری متحمل شده و اگر تصمیمات نادرست برخی داوران، به عنوان مثال فقط آقای عرب براقی در دو دیدار نساجی و مس رفسنجان و نادیده گرفتن پنالتی‌های قطعی استقلال نبود، در حال حاضر و به حق صدرنشین جدول بودیم. با این وجود باشگاه استقلال همواره احترام به ارکان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و به خصوص جامعه داوری را وظیفه خود دانسته و هرگز قصدی برای متشنج کردن فضای فوتبال ندارد، زیرا اعتقاد دارد با آرامش و تمرکز روی مسایل فنی است که میتوان به موفقیت رسید.




۲- در دیدار هفته گذشته استقلال و گل گهر و به گواه کارشناسان، خطای صورت گرفته منجر به پنالتی روی رضا میرزایی صد درصد درست بود و مدافع گل گهر با کف کفش، زانو و آرنج به رضا میرزایی ضربه زده و باعث سرنگونی او شد. ضمن این که خطای کاملا مشخص و واضح پنالتی روی ارسلان مطهری از دید داور پنهان ماند تا یک پنالتی دیگر استقلال گم شود.




۳- نکته قابل توجه اینکه باشگاه گل‌گهر در بیانیه‌ای عجیب، مدعی شده موعود بنیادی‌فر به دلیل عملکرد هفته گذشته خود، این هفته در لیگ برتر قضاوت ندارد! گویا باشگاه گل‌گهر دقت نکرده که بر اساس تصمیم اتخاذ شده، هر هشت داور وسط بازی‌های هفته گذشته در این هفته قضاوت ندارد و این روالی است که هر از گاهی توسط کمیته و دپارتمان داوری انجام می‌گیرد. به جز بنیادی‌فر، هفت داور دیگر که هفته گذشته سوت زده بودند، این هفته سوت نمی‌زنند و این سیاست مسئولان چینش داوران است و ارتباطی به اشتباهات احتمالی آن‌ها ندارد. نوشتن این گونه بیانیه‌ها آن هم با گمانه زنی‌های غیر واقعی، به منظور افزایش فشار روی داوران، تکراری و نخ‌نما شده و باز هم تاکید می‌کنیم اگر قرار بر سر دادن صدای اعتراض به اشتباهات داوری باشد، فریاد استقلال باید از همه تیم‌ها بلندتر باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غریبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
0
0
نیم فصل اول توی تلوزیون هم اعلام شد که بیشترین ضرر از داوری رو استقلال داشته که شش امتیاز بوده البته اینو هم بدونین کارشناسان بیشتر طرف داورها هستن و این شش امتیاز رو دیگه نمیتونستن کاریش کنن نیم فصل دوم هم توی دوتا بازی فقط عرب نراقی امتیازات استقلال رو گرفته،اگه عدالتی وجود داشت الان استقلال با اختلاف صدر جدول و مدعی اصلی بود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->