استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

درباره ساکت الهامی، کسی که ادعا دارد بهترین گزینه مربی‌گری تیم ملی فوتبال است!

  • کد خبر: ۱۵۴۳۱۸
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
درباره ساکت الهامی، کسی که ادعا دارد بهترین گزینه مربی‌گری تیم ملی فوتبال است!
روز گذشته، ساکت الهامی سرمربی پرحاشیه تیم فوتبال هوادار ادعا کرد که موفق‌ترین مربی ایرانی در سال‌های اخیر و لایق‌ترین گزینه برای هدایت تیم ملی است.

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران که هفته گذشته نامش به عنوان یکی از گزینه های هدایت تیم ملی مطرح شده بود، در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و ادعاهای عجیب و غریبی در خصوص توانایی‌های خودش داشت.

موفق ترین سرمربی ایرانی هستم و دستیار گواردیولا هم نخواهم شد

درباره ساکت الهامی، کسی که ادعا دارد بهترین گزینه مربی‌گری تیم ملی فوتبال است!

ساکت الهامی ابتدا خود را برترین مربی ۵ سال اخیر فوتبال ایران دانست و گفت: من فکر می‌کردم لایق‌ترین کس برای انتخاب تیم ملی من بودم. چون در ۵ سال گذشته موفق‌ترین مربی ایران من بودم. همۀ مربیان را بردم. چرا اسم من نباید باشد؟ اسم‌هایی که مطرح شده در ۱۵ سال گذشته یک افتخار به اندازۀ من نیاورده‌اند؛ در سال های اخیر دو جام حذفی با دو تیم تراکتور و نساجی کسب کرده ام و هیچ سرمربی ایرانی دیگری نتوانسته به چنین موفقیتی دست بیابد. امیر قلعه نویی استاد من است اما در ۱۰ سال گذشته هیچ موفقیتی نداشته است.

او ادامه داد: اگر روزی قبول کنم که سرمربی تیم ملی شوم، کره جنوبی را در سئول، ژاپن را در توکیو، چین را در پکن و عربستان را در ریاض شکست خواهم داد!

ساکت الهامی یک جمله دیگر هم مطرح کرد و گفت: دوران دستیاری من تمام شده است و حتی اگر سانچز و گواردیولا هم سرمربی تیم ملی ایران شوند من دستیار این دو هم نمی‌شوم. سانچز جزو ۱۵ گزینه ما هم نیست.

او در ادامه از مجری این برنامه تلویزیونی خواست تا با مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی ارتباط تلفنی بگیرد و از آنها بپرسد که از کی‌روش مسائل فنی بیشتری آموخته‌اند یا از ساکت الهامی؟!

درباره ساکت الهامی، کسی که ادعا دارد بهترین گزینه مربی‌گری تیم ملی فوتبال است!

از دستیاری فیروز کریمی تا حواشی بی پایان در تیم‌های مختلف

ساکت الهامی که متولد ۱۳۵۴ در اردبیل است، در دوره بازیگری اش سابقه حضور در تیم هایی مانند پاس، بهمن، استقلال اهواز و تراکتورسازی تبریز را دارد. او سال ۱۳۸۶ وارد عرصه مربیگری شد و به عنوان دستیار فیروز کریمی در استقلال تهران حضور داشت.

شاید خاطره انگیزترین قاب او در استقلال مربوط به تنبیه بازیکنان استقلال پس از شکست مقابل صنعت نفت آبادان بود. فیروز کریمی و ساکت الهامی پس از این شکست بازیکنان را مجبور کردند در حضور هواداران دور زمین بدوند!

درباره ساکت الهامی، کسی که ادعا دارد بهترین گزینه مربی‌گری تیم ملی فوتبال است!

پس از اخراج فیروز کریمی از استقلال، چندسالی از ساکت الهامی در سطح اول فوتبال ایران خبری نبود تا اینکه در سال ۹۳ به عنوان دستیار صمد مرفاوی در صبای قم مشغول به کار شد؛ او سال ۱۳۹۵ نیز با پیشنهاد امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد که به دلیل کسب نتایج ضعیف از این تیم کنار گذاشته شد.

ساکت الهامی پس از چندین سال ناکامی، بالاخره در سال ۹۷ به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی در تیم پدیده مشهد توانستند رتبه چهارم لیگ برتر را کسب کنند و سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را برای مشهدی ها به دست آوردند.

سال بعد ساکت الهامی از اواسط فصل و پس از مصطفی دنیزلی و احد شیخ لاری، به عنوان سرمربی تراکتور تبریز انتخاب شد و نخستین سرمربیگری خود در لیگ برتر فوتبال ایران را تجربه کرد؛ او موفق شد با این تیم به قهرمانی جام حذفی دست پیدا کند اما حواشی او در حین مسابقه فینال، باعث شد تا الهامی با محرومیتی بلندمدت مواجه شده و نیمکت تبریزی ها را از دست بدهد.

درباره ساکت الهامی، کسی که ادعا دارد بهترین گزینه مربی‌گری تیم ملی فوتبال است!

پس از دوری چندین ماهه، ساکت الهامی بار دیگر از میانه های فصل، هدایت نساجی مازندران را برعهده گرفت و توانست این تیم را در سالی که بسیار به سقوط نزدیک بود، در لیگ برتر حفظ کند و مدیران این باشگاه را برای تمدید قراردادش مجاب سازد.

ساکت در دومین فصل هدایت نساجی با جذب بازیکنانی مانند مسعود شجاعی و علیرضا حقیقی تیمی خوب راهی مسابقات کرد و در پایان توانست به قهرمانی جام حذفی دست پیدا کند. اما این بار هم مانند دفعه قبل، شیرینی قهرمانی جام حذفی برای الهامی ماندگار نبود و بلافاصله پس از مسابقه فینال، از سوی مدیران باشگاه نساجی به دلیل آنچه که بی‌اخلاقی خوانده شد، اخراج شد. در خصوص این اخراج حرف و حدیث های فراوانی مطرح شد اما هیچکدام رد یا تایید نشدند!

درباره ساکت الهامی، کسی که ادعا دارد بهترین گزینه مربی‌گری تیم ملی فوتبال است!

در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، ساکت الهامی هدایت هوادار تهران را برعهده گرفت و یکی از شانس‌های او، کم حاشیه بودن این باشگاه است. الهامی در این فصل از ۲۲ مسابقه توانسته ۲۵ امتیاز کسب کند و برای بقا در لیگ برتر با توجه به حضور در رده نهم جدول رده بندی کار سختی نخواهد داشت. همچنین ساکت با هوادار به جمع هشت تیم برتر جام حذفی نیز صعود کرده است.

درباره ساکت الهامی، کسی که ادعا دارد بهترین گزینه مربی‌گری تیم ملی فوتبال است!

اما سوال تمامی اهالی فوتبال از مسئولان فدراسیون این است که چگونه نام یک مربی کاملا پرحاشیه و جنجالی که با کوچک ترین سوت داور از کوره در می‌رود، در میان گزینه های مختلف هدایت تیم ملی قرار گرفته است؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->