توضیحات فرمانداری مشهد از بازداشت مهدی نصیری رئیس پارلمان عراق وارد ایران شد ترامپ: کانادا باید به پنچاه و یکمین ایالت آمریکا تبدیل شود سردار نقدی: دشمن بیشتر از قدرت نرم جمهوری اسلامی وحشت دارد افزایش ۲ برابری پرواز‌های مشهد و پاکستان طی ۲۰ روز آینده الجولانی با بن سلمان در ریاض دیدار کرد یک پرونده جنایی جدید علیه همسر نتانیاهو تشکیل شد مصر: طرحی برای بازسازی غزه، بدون خروج فلسطینی‌ها داریم پزشکیان: ایجاد ساختار و برنامه‌ای برای تحول در نگرش و بینش مدیران مدارس ضروری است فرمانده سپاه امام‌رضا(ع): سپاه مولود انقلاب اسلامی و امام‌خمینی(ره) است نشست ویژه کمیسیون امنیت ملی با حضور قالیباف و وزرای کشور و راه و شهرسازی (۱۴ بهمن ۱۴۰۳) معاون اول رئیس جمهور: «اصلاح» از مرکز حکومت شروع شود چهل‌وششمین سالگرد انقلاب اسلامی، یادآور نقش بی‌بدیل جوانان در پیروزی و دفاع از میهن موشک اعتماد رونمایی شد + فیلم عارف: وظیفه دولت، حفاظت و احیای تالاب‌هاست الجولانی وارد ریاض شد + فیلم رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۴، اسفندماه به اتمام می‌رسد قالیباف: هیچ‌کس به‌اندازه مردم برای انقلاب هزینه نکرده است + فیلم الجولانی سه‌شنبه به ترکیه می‌رود (۱۴ بهمن ۱۴۰۳) آیا تعطیلی شنبه‌ها برای همیشه منتفی شد؟ انقلاب اسلامی میراثی ماندگار و جاودان سخنرانی رئیس جمهور در آیین بزرگداشت روز فناوری فضایی | پزشکیان: آینده از آن کسانی است که اهل علم و دلسوز کشور هستند الجولانی عازم عربستان شد (۱۴ بهمن ۱۴۰۳) سرتیپ نصیرزاده: ۲ پرتاب فضایی در بهمن ۱۴۰۳ خواهیم داشت همه پای کار مشهد بیایند سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس: دولتمردان نباید اقتصاد و معیشت را به مباحث FATF گره بزنند قالیباف: انقلاب ظرفیت‌های پیشرفت کشور را آزاد کرد تجدید میثاق رئیس قوه قضائیه و مسئولان عالی قضا با آرمان‌های امام خمینی (ره) در دهه فجر ۱۴۰۳
سرخط خبرها

نماینده مجلس: چرا رتبه‌بندی معلمان با تأخیر و ناقص اجرا شده است؟+ جزئیات طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش

  • کد خبر: ۱۵۴۴۷۸
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
نماینده مجلس: چرا رتبه‌بندی معلمان با تأخیر و ناقص اجرا شده است؟+ جزئیات طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه رتبه بندی معلمان که قانون مترقی مجلس یازدهم بوده به صورت ناقص در حال اجراست، گفت: وزارت آموزش و پرورش باید توضیح دهد چرا این قانون را به نحوی اجرا می‌کند که برخی شامل آن نشده و نحوه ارزیابی‌ها نیز موجب نارضایتی معلمان است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد وحیدی با اشاره به طرح سئوال خود از وزیر آموزش و پرورش، گفت: این سئوال درباره عملکرد وزارت آموزش و پرورش به ویژه در اجرای قانون رتبه بندی است که چرا رتبه بندی معلمان با وجود قول‌های وزیر آموزش و پرورش با تاخیر اجرا و به صورت ناقص اجرا شد.


بیشتر بخوانید:

نارضایتی معلمان از روند رتبه‌بندی در هیئت‌های ممیزه؛ کمیسیون آموزش مجلس به ماجرا ورود کرد+ جزئیات


نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس افزود: قانون رتبه بندی معلمان از قوانین مترقی مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم است، ولی آیین نامه اجرایی آن به تایید اعضای ناظر مجلس نرسید و به بدترین شیوه و با تأخیر اجرا شد.

وی اضافه کرد: آیین‌نامه اجرایی این قانون، دارای ده‌ها ایراد بوده رتبه‌بندی به نحوی اجرا شد که گروه‌های هدف به ویژه مهرآفرین‌ها و گروه‌‎های هدف در رتبه‌های ۴ و ۵ تحت پوشش قرار نگرفتند. ضمن آنکه مرحله تطبیق و استقرار باید در مدار سوابق تجربی و امتیازات ارزیابی‌های سالانه باشد که این مهم نیز رعایت نشده است.

وحیدی، عدم اخذ مصوبه فوق العاده معلمان در شورای حقوق و دستمزد، عدم واگذاری سهام صندوق ذخیره فرهنگیان به اعضا، شاخص غیرقابل دفاع توزیع سهمیه‌های استخدامی در استان‌های محروم و مرزی را از دیگر محور‌های سئوال خود از وزیر آموزش و پرورش برشمرد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: وزیر آموزش و پرورش عضو شورای حقوق و دستمزد بوده و باید در اخذ مجوز فوق العاده معلمان بر اساس مشاغل عمومی و اختصاصی تسریع می‌شد، یکی دیگر از محور‌های سئوال از وزیر این است که علت این تأخیر و قصور چیست؟

وی با بیان اینکه همچنین باید مشخص شود، سرنوشت واگذاری سهام صندوق ذخیره فرهنگیان به کجا رسید؛ گفت: همچنین باید توضیح داده شود که چرا شاخص‌های توزیع سهمیه استخدامی مناطق مرزی و محروم کشور به صورت فعلی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->