واکنش حماس به احتمال تصویب قانون برای اعدام اسرای فلسطینی وزیر نتانیاهو: حماس سلاح خود را تحویل نمی‌دهد | به جنگ در غزه برمی‌گردیم اسرائیل هدفمند دانشگاه‌های غزه را بمباران‌ کرد کوبا حملات رژیم اسرائیل به لبنان را محکوم کرد ادعای رسانه عبری: به نقطه غیر قابل بازگشت در جنگ با حزب الله نزدیک می‌شویم گوترش در دیدار با نخست وزیر قطر، بر تشکیل کشور فلسطین تاکید کرد انگلیس خواستار گشایش همه گذرگاه‌های غزه شد سازمان ملل: ۸۱ درصد از ساختمان‌های غزه آسیب دیده‌اند آمریکا مدعی خنثی‌سازی توطئه داعش در داخل خاک خود شد رسانه عبری به ناکامی رژیم صهیونیستی در ترور رهبر انصارالله یمن اعتراف کرد پیش‌شرط نخست وزیر عراق برای خلع سلاح گروه‌های مسلح زمان اولین آزمایش هسته‌ای آمریکا مشخص شد فیدان: فلسطین باید به دست خودشان اداره شود دریادار تنگسیری: جزایر ایران دژ‌های مستحکمی هستند مرکز فرماندهی مشترک دفاع هوایی آمریکا و قطر در العدید افتتاح شد حمله پهپادی اسرائیلی به یک مراسم عروسی در غزه (۱۲ آبان ۱۴۰۴) سردار پاکپور: آمادگی امروز سپاه بیشتر از دوران جنگ ۱۲ روزه است محبوبیت ترامپ به پایین‌ترین سطح رسید نتانیاهو: خدمت سربازی را افزایش خواهم داد تانک‌های رژیم صهیونیستی به خاک سوریه پیشروی کردند (۱۲ آبان ۱۴۰۴) پاکستان: مجوزی به آمریکا برای حمله به افغانستان از خاک خود نداده‌ایم | هشدار صریح ارتش به هند ترامپ: آمریکا بدون تعرفه‌ها دچار ویرانی می‌شود تعداد شهدای غزه از زمان آتش‌بس به ۲۳۸ نفر رسیده است (۱۲ آبان ۱۴۰۴) ترامپ: ارسال موشک‌های تاماهاک به اوکراین در دستور کار نیست رئیس‌جمهور لبنان: چاره‌ای جز مذاکره نداریم جنگ ترامپ با یک قانون قدیمی «نشست غزه» در استانبول آغاز شد (۱۲ آبان ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

نماینده مجلس: چرا رتبه‌بندی معلمان با تأخیر و ناقص اجرا شده است؟+ جزئیات طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش

  • کد خبر: ۱۵۴۴۷۸
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
نماینده مجلس: چرا رتبه‌بندی معلمان با تأخیر و ناقص اجرا شده است؟+ جزئیات طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه رتبه بندی معلمان که قانون مترقی مجلس یازدهم بوده به صورت ناقص در حال اجراست، گفت: وزارت آموزش و پرورش باید توضیح دهد چرا این قانون را به نحوی اجرا می‌کند که برخی شامل آن نشده و نحوه ارزیابی‌ها نیز موجب نارضایتی معلمان است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد وحیدی با اشاره به طرح سئوال خود از وزیر آموزش و پرورش، گفت: این سئوال درباره عملکرد وزارت آموزش و پرورش به ویژه در اجرای قانون رتبه بندی است که چرا رتبه بندی معلمان با وجود قول‌های وزیر آموزش و پرورش با تاخیر اجرا و به صورت ناقص اجرا شد.


بیشتر بخوانید:

نارضایتی معلمان از روند رتبه‌بندی در هیئت‌های ممیزه؛ کمیسیون آموزش مجلس به ماجرا ورود کرد+ جزئیات


نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس افزود: قانون رتبه بندی معلمان از قوانین مترقی مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم است، ولی آیین نامه اجرایی آن به تایید اعضای ناظر مجلس نرسید و به بدترین شیوه و با تأخیر اجرا شد.

وی اضافه کرد: آیین‌نامه اجرایی این قانون، دارای ده‌ها ایراد بوده رتبه‌بندی به نحوی اجرا شد که گروه‌های هدف به ویژه مهرآفرین‌ها و گروه‌‎های هدف در رتبه‌های ۴ و ۵ تحت پوشش قرار نگرفتند. ضمن آنکه مرحله تطبیق و استقرار باید در مدار سوابق تجربی و امتیازات ارزیابی‌های سالانه باشد که این مهم نیز رعایت نشده است.

وحیدی، عدم اخذ مصوبه فوق العاده معلمان در شورای حقوق و دستمزد، عدم واگذاری سهام صندوق ذخیره فرهنگیان به اعضا، شاخص غیرقابل دفاع توزیع سهمیه‌های استخدامی در استان‌های محروم و مرزی را از دیگر محور‌های سئوال خود از وزیر آموزش و پرورش برشمرد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: وزیر آموزش و پرورش عضو شورای حقوق و دستمزد بوده و باید در اخذ مجوز فوق العاده معلمان بر اساس مشاغل عمومی و اختصاصی تسریع می‌شد، یکی دیگر از محور‌های سئوال از وزیر این است که علت این تأخیر و قصور چیست؟

وی با بیان اینکه همچنین باید مشخص شود، سرنوشت واگذاری سهام صندوق ذخیره فرهنگیان به کجا رسید؛ گفت: همچنین باید توضیح داده شود که چرا شاخص‌های توزیع سهمیه استخدامی مناطق مرزی و محروم کشور به صورت فعلی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->