صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در استان افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما تا شهریور ۱۴۰۴ در کشور | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون جزئیات برگزاری کنسرت «پیمان خازنی» در روسیه واکنش وزیر فرهنگ به حواشی کنسرت علیرضا قربانی در تخت‌جمشید معرفی اعضای هیئت انتخاب بخش بین‌الملل جشنواره فیلم کوثر + اسامی گوهر خیراندیش با «قلهک» به خانه‌ها می‌آید «گل‌های کاغذی» در راه جشنواره کازان نگاهی به سریال «قطب شمال»، ساخته امین محمودی یکتا
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

برنامه ویژه «خاله شادونه» در عید نوروز

  • کد خبر: ۱۵۵۷۱۲
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
برنامه ویژه «خاله شادونه» در عید نوروز
«خاله شادونه» همراه با چند هنرمند، عروسک‌گردان و گوینده در باغی به نام «شادونه» هر روز صبح در عید نوروز ویژه برنامه‌ای را برای کودکان و خردسالان تدارک دیده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شبِ گذشته ملیکا زارعی (خاله شادونه)، سارا روستاپور (خاله بهار) و آزاده آل‌ایوب (خاله نرگس) میهمان ویژه برنامه عیدانه شبکه دو سیما شدند. هرکدام از برنامه‌هایشان گفتند؛ در این میان ملیکا زارعی یا همان «خاله شادونه» اعلام کرد که همچون سنوات قبل با برنامه‌ای متفاوت در ایام نوروز میهمان کودکان و خردسالان خواهد شد.

این برنامه «باغ شادونه» نام دارد و میزبان میهمانانی خواهد بود تا در هر قسمت با ماجرا‌های جذاب و دیدنی، نشاط و شادی برای کودکان به همراه آورند. این برنامه شامل آیتم‌های متنوع و جذابی مثل مهمانخانه، بخش‌های نمایشی، نماهنگ کودکانه، مسابقه، گزارش، ویدیو کلیپ و... خواهد بود.

این مجوعه با ساختاری ترکیبی و نمایشی کاری از گروه گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر ذاکری است که از سه‌شنبه اول فروردین هرروز ساعت ۱۰ صبح میهمان خانه مخاطبان است.

سیروس همتی بازیگر شناخته شده در نقش شمشادخان و مهرداد مصلحی در نقش اوستا گلاب، کنارِ ملیکا زارعی به ایفای نقش می‌پردازند.

فروزان زاهدبیگی و پیمان قریب‌پناه به عنوان گوینده، مهرداد محتشمی و احمد آکشته به عنوان عروسک‌گردان از دیگر عوامل این ویژه برنامه‌اند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->