افتتاح پروژه عظیم تامین آب و برق سریلانکا با دانش مهندسان ایرانی + عکس دلار به کانال ۶۳ هزار تومان برگشت | روند نزولی قیمت طلا و دلار ادامه دارد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنسرسیوم چیست؟ + معروف‌ترین کنسرسیوم‌های ایران و جهان زندگی ۴۹ درصد ایرانیان روی پهنه‌های فرونشست است خوش‌شانسی سهام کوچک‌تر | گزارش وضعیت بازار سهام (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه اصلاح قانون کار به مجلس می‌رود | هزینه‌ها دلاری، مزد کارگر ریالی قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی وضعیت بازار اجاره‌مسکن در منطقه عبادی مشهد | وفور فایل‌های رهن کامل + جدول (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۴۵ درصد سهمیه تخم نوغان در خراسان رضوی توزیع شد ۱۴ هزار کارگر مشمول بیمه ساختمانی در انتظار سهمیه در خراسان رضوی خراسان‌رضوی در  فهرست استان‌های با کمترین نرخ بیکاری کشور | آیا تعطیلی پنج‌شنبه‌ها تأثیری بر حقوق کارگران دارد؟ قیمت انواع سکه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب سکه کاهشی شد قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به ادعاهای اخیر درباره اعطای وام با کارت یارانه قیمت دنا پلاس اتومات بالا رفت؛ پژو ۲۰۷ ارزان شد+ جدول قیمت خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونق فروش لباس تاناکورا در مناطق برخوردار شهر مشهد | کاسبی با نداری مردم! تولید قراردادی دام راهی برای رسیدن به خودکفایی گوشت قرمز آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس طلا ارزان‌تر می‌شود | پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‎‌خودرو در بازار امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله تا امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + مسیریابی شرایط خرید لاستیک دولتی در اردیبهشت‌ماه اعلام شد خبر‌های جریان‌ساز برای معامله‌گران بازار ارز چیست؟ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماکارونی گران شد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چرا مردم کاهش تورم را احساس نمی‌کنند؟
سرخط خبرها

در صورت فراموش کردن رمز گوشی، چگونه قفل آن را باز کنیم؟ +تصویر

  • کد خبر: ۱۵۵۷۵
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
در صورت فراموش کردن رمز گوشی، چگونه قفل آن را باز کنیم؟ +تصویر
فراموش کردن رمز گوشی یکی از مشکلات شایعی است که هر روزه کاربران زیادی با آن مواجه می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، با افزایش استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند در بین مردم و ذخیره اطلاعات مختلف و محرمانه در آن‌ها، یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای صیانت از اطلاعات شخصی تلفن همراه و جلوگیری از دسترسی دیگران به آن‌ها، استفاده از قفل‌ها و رموزی است که نرم افزار‌های تلفن همراه مجهز به آن هستند.

استفاده از این قفل‌ها دغدغه‌ها و مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است از جمله اینکه افراد به طور ناگهانی رمز تفلن همراه خود را فراموش کنند و یا در صورت وارد کردن صحیح رمز به دلیل مشکلات نرم افزاری تلفن، قفل امنیتی باز نشده و دسترسی به تلفن همراه را مختل کند.

 

در این گزارش می‌توانید روش‌هایی را برای رفع این مشکل بیاموزید:


روش اول:


در صورتی که قبلاً با مراجعه به بخش تنظیمات تلفن همراه، بخش امنیت و مکان و بخش قفل هوشمند، از طریق تعریف مکان قرار گیری، مکان جغرافیایی، اتصال بلوتوثی، اسکن چهره و صدای کاربر از قفل هوشمند یا smart lock استفاده کرده باشید، پس از فراموشی رمز عبور می‌توانید از روش قفل هوشمند، رمز تلفن همراه خود را بازکنید.

 

روش دوم:


در این روش قابلیت‌هایی اختصاصی برای تلفن‌های هوشمند سامسونگ معرفی می‌شود؛ در تلفن‌های سامسونگ می‌توانید با استفاده از رمز عبور پشتیبان یا Backup PIN و یا مراجعه به سایت findmymobile.samsung.com رمز تلفن همراه خود را بازیابی کنید.

 

روش سوم:


شما می‌توانید با استفاده از گزینه فراموشی رمز عبور، قفل تلفنتان را باز کنید.

 

روش چهارم:


‌می‌توانید از روش حذف رمز عبور با نرم افزار ADB که بر روی رایانه شما نصب شده و از طریق کابل USB می‌تواند قفل تلفن همراهتان را بشکند، استفاده کنید.

نهایتا درصورت بی نتیجه بودن تمام این روش ها، تنها راه باقی مانده بازگرداندن تلفن همراه به تنظیمات کارخانه است.



در صورت فراموش کردن رمز گوشی، چگونه قفل آن را باز کنیم؟ +تصویر


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->