پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی بدلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته بروز مالاریا در ۴ استان برای اولین بار | موارد مالاریا در همسایگان شرقی؛ زنگ خطر برای کشور کوتاه‌شدن قد و علائم قوزپشتی، نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند تأکید بر توجه والدین به تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک در ضربان قلب افراد میان‌سال
سرخط خبرها

قتل در پی نزاع و درگیری در نیشابور

  • کد خبر: ۱۵۶۶۵۶
  • ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
قتل در پی نزاع و درگیری در نیشابور
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از نزاع منجر به قتل در یکی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علیرضا حسینعلی‌زاده خاطرنشان کرد: نیمه شب گذشته، ۹ فروردین، در پی اعلام درگیری و نزاع منجر به قتل در یکی از روستا‌های بخش مرکزی و مجروح شدن ۲ تن بلافاصله مأموران کلانتری ۱۲ و کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند.

وی اظهار کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی ۳۴ ساله در این نزاع و درگیری با سلاح سرد مجروح و جان باخته و ۲ فرد ۲۳ و ۱۷ ساله نیز مجروح که توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی با اشراف اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم را در روستایی دیگر شناسایی که با هماهنگی قضایی متهم ۱۹ ساله در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.

وی افزود: با دستورات تخصصی مقام قضایی، تحقیقات بیشتر برای روشن شدن سایر جزئیات و علت و انگیزه درگیری ادامه دارد.

تیراندازی پلیس برای پایان دادن به جولان اراذل و اوباش

حسینعلی‌زاده گفت: در پی گزارشی از شهروندان به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر شرارت و تخریب شیشه خودرو‌های سواری در محدوده پارک لاله نیشابور توسط سه جوان بلافاصله ماموران یگان امداد و تیم‌های گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

وی عنوان کرد: پلیس برای پایان دادن به جولان و شرارت این افراد شرور اقدام به تیراندازی هوایی کرد، اما این افراد شرور مقاومت نشان می‌دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: هرچند با تیراندازی پلیس به سمت متهمان سه شرور خیابانی متواری شدند، اما مرد ۵۵ ساله، همسر ۵۰ ساله و فرزند ۳۰ ساله‌اش مجروح شدند و به مرکز درمانی انتقال یافتند که حال آن‌ها مساعد اعلام شده است.

وی افزود: جستجو‌های گسترده پلیسی برای دستگیری عاملان اخلال در نظم و امنیت عمومی پارک لاله با دستورات تخصصی مرجع قضایی ادامه دارد.

حسینعلی‌زاده اظهار کرد: اخبار مرتبط با دستگیری این اوباش شرور به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->