انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» اسرائیل + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون دبیرکل حزب الله: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید کنایه همراه امیرعبداللهیان به خبرنگاری درباره حمله ادعایی اسرائیل + فیلم ابراز نگرانی عراق از حمله به برخی مواضع در اصفهان حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس زمان تصمیم‌گیری برای تعطیلی پنجشنبه‌ها مشخص شد تحلیلگر نظامی صهیونیست: قیامت را به چشم دیدیم امیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی پاسخ می‌دهیم اطلاعیه جدید فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس به شهادت رسید + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خشم ترامپ بعد از رای دادگاه: قاضی از من متنفر است

  • کد خبر: ۱۵۶۷۹۱
  • ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
خشم ترامپ بعد از رای دادگاه: قاضی از من متنفر است
دونالد ترامپ اعلام کرد که در مورد اعلام جرم علیه خود توسط هیئت منصفه دادگاهی در منهتن، درخواست تجدید نظر خواهد کرد و با بیان اینکه مقامات دخیل در این پرونده بی طرف نیستند، گفت که نمی‌گذارد نظام قضایی آمریکا مردم این کشور را تهدید کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در شبکه مجازی خود به نام «تروث سوشال» نوشت: قاضی که برای «پرونده‌سازی» علیه من «انتخاب» شده، از من متنفر است! او علیه الن ویزلبرگ (مدیر مالی سابق سازمان ترامپ) از زور استفاده کرد – در حالی که حق این کار را نداشت – و با شرکت‌های من که اقرار به جرم نکرده‌اند، شرورانه رفتار کرده است. درخواست تجدید نظر می‌دهم!
قاضی مد نظر ترامپ «خوان مانوئل مارچان» است؛ کسی که توسط آلوین براگ، دادستان ناحیه‌ای منهتن انتخاب شد. به گفته ترامپ، این قاضی، ویزلبرگ را واداشت تا در اتهامات فرار مالیاتی و جعل سوابق مالی اقرار به گناه کند.

هفته گذشته هیئت منصفه دادگاهی در منهتن به اتهام حق‌السکوتی که ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن پرداخت کرده، علیه او اعلام جرم کرد. گفته می‌شود که ترامپ در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ این زن را تهدید کرده بود که رابطه غیراخلاقی‌اش با او را فاش نکند و در اسناد مالی، حق‌السکوتی که به او پرداخت کرده را ذیل حقوق وکیل خود نوشته تا ردی از ماهیت واقعی این تراکنش باقی نماند.

ترامپ همه این اتهامات را رد می‌کند، از جمله ارتباط جنسی با استورمی دنیلز (بازیگر مذکور). جو تاکوپینا، وکیل ترامپ گفته که امکان ندارد او خود را گناهکار اعلام کند.

تاکوپینا همچنین در گفتگو با شبکه خبری ای‌بی‌سی گفت: به ترامپ دستبند نخواهند زد. اما مطمئنم که تمام تلاششان را می‌کنند که حداکثر پوشش رسانه‌ای برای این مسئله لحاظ شود.

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا همچنین بیوگرافی حساب تروث سوشال خود را به «آن‌ها دنبال من نیستند، دنبال شما هستند. من فقط مانعشان هستم.» تغییر داد.

به گزارش رسانه‌ها، ترامپ قرار است روز سه‌شنبه در دادگاه حاضر شده و تفهیم اتهام شود. او در پستی در فضای مجازی نوشت که محاکمه عادلانه‌ای در نیویورک انتظارش را نمی‌کشد.

جو بایدن، رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->