برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

تهیه کننده «برادران لیلا»: هنوز دیر نشده پروانه نمایش را صادر کنید

  • کد خبر: ۱۵۷۱۰۶
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
تهیه کننده «برادران لیلا»: هنوز دیر نشده پروانه نمایش را صادر کنید
جواد نوروز بیگی تهیه کننده «برادران لیلا» با بیان اینکه با توزیع نسخه غیر قانونی ضرر هنگفت مالی به سرمایه‌گذار فیلم وارد شده است می‌گوید: اگر پروانه نمایش آن صادر شود، فیلم سعید روستایی با فروش خیره کننده‏ای مواجه می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جواد نوروز بیگی تهیه کننده فیلم «برادران لیلا» در تازه‌ترین گفت وگویی که درباره این فیلم و حواشی انتشار نسخه غیر قانونی آن انجام داده گفته است: «درحال حاضر که نسخه قاچاق فیلم پخش شده، ضرر هنگفت مالی به سرمایه‌گذار فیلم وارد شده است. آیا مسئولان سینمایی خود را مکلف می‌دانند که پاسخگوی فرار سرمایه‌گذاران از سینما باشند؟ با تمام این اتفاق‌ها، همین الان هم دیر نشده و درخواست می‌کنم که مسئولان سازمان سینمایی اجازه پخش فیلم «برادران لیلا» را چه در اکران و چه در پلتفرم بدهند، چون حتما با فروش خیره‌کننده آن مواجه خواهند شد که این، هم برای سینماداران خوب است و هم بخشی از ضرر سرمایه‌گذار فیلم را جبران می‌کند.»

او درباره اقداماتی که پیش از این برای دریافت پروانه نمایش انجام داده هم توضیحاتی ارائه داد و عنوان کرده: «به وزیر محترم ارشاد دو – سه نامه نوشتم که در جواب گفتند، آقای نیرومند (مشاور سینمایی وزیر) با کارگردان صحبت کنند که البته به نتیجه نرسیده است.
به گفته وی در این یک سال – طبق اسناد موجود – به کمیسیون فرهنگی مجلس هم نامه نوشتم و درخواست نمایش فیلم را برای آن‌ها مطرح کردم تا میانجیگری کنند که شورای پروانه نمایش بپذیرد فیلم را برای اکران بازبینی کند، ولی در آنجا هم به نتیجه‌ای نرسیدم.

او در بخشی دیگری از این گفتگو با انتقاد از مسئولانی پرداخت که به تماشای نسخه غیر قانونی این فیلم نشسته اند: «متاسفانه هیچ مسئول و خانواده مسئولی که نسخه قاچاق را دیدند و بعضا موضع هم گرفتند، اجازه نگرفتند و حق‌الناس به گردن آن‌هاست؛ بخصوص دو مجری تلویزیون که در جوار حرمین مقدسی این فعل حرام انجام دادند.»

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->