انتخاب اعضای هیات‌رئیسه شورای نگهبان برای یک سال آینده | آیت‌الله جنتی به‌عنوان دبیر شورای نگهبان ابقا شد آیا ادارات و بانک‌های استان کرمانشاه فردا (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ منابع خبری از تمایل چند عضو اتحادیه اروپا برای بازگشایی سفارت خود در کابل خبردادند واکنش ضرغامی به احتمال حضورش در کابینه دولت چهاردهم رئیس سازمان ثبت احوال: روند تعویض نام و نام‌خانوادگی تغییر می‌کند بذرپاش: قانون ساماندهی بازار املاک و مسکن ابلاغ شد و سقف اجاره‌بها مشخص شد | تبعات حقوقی در انتظار مشاوران املاک متخلف سید حسن نصرالله: هرگز از حمایت غزه دست نمی‌کشیم | رژیم صهیونیستی در بدترین روز‌های خود بسر می‌برد گنابادی‌نژاد: دولت سیزدهم، هیچ‌گاه دچار حواشی نشد | حمایت از صنایع فرهنگی باید استمرار یابد کرامت انسانی در گرو الگوگیری از سیره و آموزه‌های معصومین(ع) است اعتراض زاکانی به انتقادات اعضای شورای شهر تهران؛ «کاملاً نادرست است» لایحه متناسب‌سازی حداقل‌بگیرها هم به مجلس ارائه شد | تصویب آیین‌نامه واردات خودروی مدل ۲۰۱۹ به‌بالا برای همه ایرانیان + فیلم شایسته‌سالاری معیار رئیس‌جمهور در انتخاب مدیران باشد شلیک پدافند هوایی در جاده قم، ارتباطی با سایت هسته‌ای نداشت اسماعیلی انتصابات جدید در وزارت فرهنگ را رد کرد + فیلم ویدئو | ظریف امشب به تلویزیون می‌رود (۲۷ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کار: رکورد تاریخی کاهش نرخ بیکاری در بهار ۱۴۰۳ شکست باقری در دیدار با لاوروف آخرین وضعیت همکاری‌های دوجانبه و مسائل منطقه‌ای را بررسی کرد گفت‌وگوی تلفنی امیر قطر و ماکرون درباره تحولات غزه اردوغان: اسرائیل را وادار به آتش‌بس می‌کنیم | به دنبال تقویت روابط با روسیه و چین هستیم رئیس‌جمهور پیشین روسیه: پیوستن اوکراین به ناتو یعنی اعلان جنگ
سرخط خبرها

رعنا رحیم پور، مجری بی بی سی، اخراج شد یا خداحافظی کرد؟

  • کد خبر: ۱۵۷۱۲۸
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
  • ۱
رعنا رحیم پور، مجری بی بی سی، اخراج شد یا خداحافظی کرد؟
رعنا رحیم پور که از سال ۱۳۸۸ و به دعوت صادق صبا به شبکه بی بی سی پیوسته بود و در ابتدا برای مدتی به عنوان گزارشگر با این شبکه همکاری کرد و پس از مدتی به عنوان مجری ثابت برنامه‌های بی بی سی فارسی شناخته شد، شب گذشته پس از ۱۵ سال با بغض در برنامه آخر خود از مخاطبان خداحافظی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - رحیم‌پور بعد از ۱۵ سال کار در بی‌بی‌سی فارسی، در آخرین اجرای برنامه ۶۰ دقیقه‌ با مخاطبان این شبکه برای همیشه و با بغض خداحافظی کرد؛ این خداحافظی از نظر برخی رسانه‌ها نمایشی بوده و او به دلیل افشای فعالیت‌های سازمان سیا از این تلویزیون اخراج شده است. 

رعنا رحیم پور کیست؟

رعنا رحیم پور متولد دی ماه ۱۳۶۱ و یک شهروند ایرانی-بریتانیایی است که آبان ماه سال گذشته فایلی از مکالمات تلفنی‌اش افشا و منتشر شد که در آن چنین اظهار می‌کرد که برای برخی رسانه‌های ضدانقلاب خارج‌نشین، ایران «تکّه‌پاره» و «تجزیه‌شده» هدف است، نه دموکراسی!

رعنا رحیم‌پور در آن فایل صوتی به صورت مستقیم به شبکه تروریستی اینترنشنال اشاره کرده و گفته بود که به اینترنشنالی‌ها دستور داده شده که فقط با لیدر‌های احزاب تجزیه‌طلب گفتگو بگیرند و به آن‌ها تریبون بدهند. پس از آن، اینترنشنال چندین گزارش علیه رحیم‌پور کار کرد.

این مجری شبکه انگلیسی مدتی قبل نیز با اشاره به فراری شدن اعضای شبکه اینترنشنال به آمریکا مدعی شد که آفکام به دنبال باطل کردن مجوز این شبکه بوده است و تروریست‌ها با اقدامی پیش‌دستانه لندن را ترک کرده‌اند. البته بعد‌ها مشخص شد که عربستان این شبکه تروریستی را به سازمان سیا واگذار کرده است.

به نظر می‌رسد که رحیم‌پور به دلیل اصرار در افشای ماهیت شبکه‌های تروریستی و ضد ایرانی بعد از چند ماه تعلیق از بی بی سی فارسی با دستور مدیران این شبکه کنار گذاشته شده است.

منبع: مشرق نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
0
0
این خانم با افشای این فایل صوتی خدمت بزرگی به کشورش کرده و حقش هست به آغوش کشور برگرده ، همونطور که در آمریکا میشه یک زن محجبه قاضی بشه و از حق و حقوق اجتماعی برخوردار بشه پس زن بی حجاب هم در کشور اسلامی ما و مدعی انسانیت میتونه مثل همه در آسایش و آرامش زندگی کنه ، با اینکار این قائله حجابو تموم کنید و به اقتصاد کشور برسید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->