نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اوکراین و رومانی در یورو۲۰۲۴| شکست جنگ‌زده‌ها! پخش زنده بازی بلژیک و اسلواکی در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رومانی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین آیا فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با VAR برگزار می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) واکنش تند خداداد عزیزی به حرف مجری برنامه «یورو ۲۴» نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد
سرخط خبرها

رامین رضاییان در راه بازگشت به پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۵۷۳۶۰
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
  • ۳
رامین رضاییان در راه بازگشت به پرسپولیس
در روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر بازگشت احتمالی رامین رضاییان در فصل آینده به گوش رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، مدافع راست ملی پوش فوتبال کشورمان که فصل گذشته از پایتخت راهی اصفهان شده بود و با پوشیدن پیراهن سپاهان، یک بار دیگر در فوتبال ایران شکوفا شد، احتمالا فصل بعد به پایتخت برمی گردد.
رامین رضاییان که از زمان حضور ژوزه مورایس در اصفهان، دوباره اوج گرفته است و از همین حالا مشتریان زیادی را برای خودش جمع کرده است. مدافع راست ملی پوش سپاهان تا پایان هفته بیست و چهارم با زدن ۶ گل و دادن ۴ پاس گل یکی از برترین بازیکنان لیگ برتر بوده و برهمین اساس شایعه بازگشت احتمالی او به پرسپولیس منتشر شده است.
این بازیکن یکسال دیگر با سپاهان قرارداد دارد و طلایی پوشان دیار زاینده رود برای اینکه فصل بعد او را بدون هیچ درآمدی و بصورت رایگان نفروشند، حاضرند در پایان فصل به پیشنهادات رسیده برای این بازیکن وارد مذاکره شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
0
0
همه منتظریم یحیی کینه ویه بار مصرف بره تا همه پرسپولیس های دلسوز وجوانانی که یحیی کینه نابود کرد برگردن
Imansepanfc
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
0
1
ازکجامیدونید که فورا قبل هربازی میاین فورا توحاشیه میرید
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
0
عمرا سپاهان از دستش بده. هرچند دید رامین حرفه ایی و تنها تیم حرفهای وبا امکانات و..... از دست نمیده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->