دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ | رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم برنامه‌ریزی‌های کلان در شناسایی زودهنگام کودکان مبتلا به اختلالات تکاملی کلاهبرداری‌های آنلاین | وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
سرخط خبرها

اجرای طرح پابند الکترونیکی در انتظار تأیید شورای نگهبان

  • کد خبر: ۱۵۷۷۷
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
اجرای طرح پابند الکترونیکی در انتظار تأیید شورای نگهبان
معاون حقوقی قوه قضاییه گفت: طرح پابند الکترونیکی به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده است و اگر مورد تایید شورای نگهبان قرار گیرد تا پایان سال‌جاری عملیاتی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام محمد مصدق با اشاره به ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری به اجرای طرح پابند الکترونیکی اشاره کرد و گفت: موضوع به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده است و اگر مورد تایید شورای نگهبان قرار گیرد تا پایان سال‌جاری عملیاتی می‌شود.


 وی افزود: در اجرای این طرح، زندانیان مورد تایید قاضی زندان از نظر حسن رفتار می‌توانند در شرایط خاص با ارائه وثیقه به صورت پابند‌های الکترونیکی یا به صورت نیمه آزاد، اشتغال داشته باشند.


وی به رویکرد قوه قضاییه در دوره جدید اشاره کرد و گفت: رسیدگی به مطالبات قانونی مردم و حل مسائل و مشکلات جزو برنامه‌های محوری است که در سطح کشور پیگیری می‌شود.


این مسوول قضایی به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و یکی از اساسی‌ترین آن‌ها را، ایجاد اختلاف بین مسوولان برشمرد، هوشیاری همگان را در این ارتباط خواستار شد.


مصدق در ادامه شخصیت و ویژگی‌های مختلف سردار رشید اسلام شهید سلیمانی را برجسته و یک فرهنگ دانست که باید ابعاد آن برای مردم و نسل جوان انقلابی مدنظر قرار گیرد.


وی همچنین گفت: مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند ۹۸ برگزار می‌شود، اهمیت خاصی دارد و باید با هوشیاری و آگاهی حضور حداکثری و پرصلابت مردم را فراهم کرد.
معاون حقوقی قوه قضاییه تاکید کرد: تضعیف نهاد‌های انقلابی نظام به خصوص سپاه خیانت است و باید در راستای حمایت از آن‌ها کار کرد و از بصیرت در برابر دشمنان انقلاب اسلامی توسط مردم و مسوولان به عنوان یک وظیفه بزرگ یاد کرد.


در این جلسه امام جمعه مهریز گفت: حمایت از اقشار ضعیف جامعه و همچنین رسیدگی به خانواده مددجویان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام (ره) باید بیشتر مدنظر مسوولان امر قرار گیرد.


حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی افزود: بررسی مسائل و مشکلات قضایی مردم جزو مطالباتی است که باید رسیدگی شود.


همچنین فرماندار مهریز گفت: جابه جایی پاسگاه شهید مدنی، توسعه و ساخت ساختمان‌های دادگستری و پزشک قانونی از جمله نیاز‌های منطقه است.


رضا زارع زاده مهریزی افزود: توجه به مسائل پیشگیری در کنار مسائل فرهنگی و ارزشی باید همواره توسط دادگستری‌ها اعمال شود.


مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.


حجت الاسلام مصدق در حاشیه سفر رییس دستگاه قضا که امروز در صدر یک هیات عالی رتبه قضایی برای بررسی مسائل و مشکلات نهاد‌های زیرمجموعه این نهاد به یزد سفر کرد در شورای اداری شهرستان مهریز حضور یافت.


منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->