سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود
سرخط خبرها

ساعت بازی رئال مادرید و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا| لمپارد در برابر کارلتو

  • کد خبر: ۱۵۸۲۹۹
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
ساعت بازی رئال مادرید و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا| لمپارد در برابر کارلتو
رئال مادرید و چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب به مصاف هم می‌روند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب ادامه می‌یابد و چلسی از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف رئال مادرید می‌رود.

لمپارد به تازگی جانشین پاتر شده و پس از دوران اسف باری که به عنوان سرمربی چلسی داشت، حالا امیدوار است با درخشش در لیگ قهرمانان اروپا خود را دوباره به عنوان یک مربی موفق معرفی نماید. لمپارد ابتدای فصل سرمربی اورتون بود، اما در این تیم هم خوب کار نکرد و اخراج شد.

در آن سو رئال در لالیگا شانسی برای قهرمانی ندارد و امیدوار است با کارلتو دوباره در لیگ قهرمانان بدرخشد و از عنوان قهرمانی فصل قبل دفاع کند.

در دیگر بازی این مرحله آث میلان و ناپولی به صورت همزمان با بازی رئال به مصاف هم می روند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->