پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم!
سرخط خبرها

درخشش دختران مشهدی در دوچرخه سواری کایرین

  • کد خبر: ۱۵۸۳۴۶
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
درخشش دختران مشهدی در دوچرخه سواری کایرین
انتخابی تیم‌ملی دوچرخه‌سواری پیست بانوان با قهرمانی خراسانی‌ها برگزار شد.

مژده رنگیان - پیست دوچرخه‌سواری آزادی شب گذشته میزبان رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی پیست بانوان بود. دوچرخه‌سواران باید برای دو رویداد مهم در سال۱۴۰۲ آماده شوند که یکی از آن‌ها دختر تاریخ‌ساز مشهدی است. مسابقات انتخابی تیم‌ملی در دو بخش کایرین و اومنیوم در دو رده سنی جوانان و بزرگ‌سالان با حضور بیست رکاب‌زن دختر منتخب کشور برگزار شد که در پایان، نتایج خوبی برای دختران خراسانی رقم خورد. در رشته کایرین بزرگ‌سالان، لیلا حیدری ملی‌پوش مشهدی، به قهرمانی رسید و روی سکوی نخست ایستاد. بعد از او آزاده مزاری و کیمیا تسلیمی نیز دوم و سوم شدند. در کایرین جوانان نیز یک چهره مشهدی دیگر درخشید و یکتا غلامرضایی هم قهرمان شد. الیکا یوسفی و فاطمه عباسی نیز در این ماده دوم و سوم شدند. در اومنیوم جوانان ساناز ایرانمنش قهرمان و فاطمه دادگر نایب‌قهرمان شد. الیکا یوسفی هم به‌عنوان سومی رسید. در ماده اومنیوم بزرگ‌سالان نیز به‌ترتیب فروزان عبداللهی، مریم جلالیه و ریحانه خاتونی اول تا سوم شدند.

لیلا در مسیر تاریخ‌سازی دوباره

آخرین روز‌های بهار سال گذشته مسابقات دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی آسیا در هند پیگیری شد که لیلا حیدری، دوچرخه‌سوار جوان و تازه‌ملی‌پوش مشهدی، برای اولین‌بار در یک رویداد بین‌المللی رکاب زد. او در رده سنی جوانان اسپرینت ۵۰۰متر به یک مدال برنز تاریخی دست پیدا کرد، زیرا پیش از او تابه‌حال بانوان ایرانی مدال آسیایی پیست کسب نکرده بودند. مدال برنز او به تنها مدال بانوان کاروان ایران تبدیل شد. پس از آن رقابت‌ها، لیلا حیدری در لیگ پیست بانوان سال۱۴۰۱ حاضر شد که رکورد دو رشته اسپرینت و ۵۰۰متر رده سنی جوانان را که پیش از این دست خودش بود، ارتقا بخشید. حیدری در ۲۰۰متر زمان ۱۲.۱ثانیه و در ۵۰۰متر زمان ۳۷.۶ثانیه را به ثبت رساند.

سال مهم پیش‌روی رکاب‌زنان

تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ و بازی‌های آسیایی هانگژو آماده می‌شوند و این انتخابی نیز با همین هدف برگزار شد.
مسابقات قهرمانی آسیا اواخر خرداد و اوایل تیر برگزار خواهد شد. همچنین، بازی‌های آسیایی هانگژو که پاییز امسال پیگیری می‌شود نیز از مهم‌ترین رویداد‌های پیش‌روست. باتوجه‌به برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در گلاسکو، فدراسیون اعلام کرده است طبق برنامه باید مرداد امسال در اسکاتلند در دو بخش مردان و زنان در پیست و جاده به میدان بروند. تور ازبکستان نیز در پایان اردیبهشت برگزار می‌شود که تیم‌ملی در قالب تیم سونگون اعزام می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->