نتیجه بازی بلژیک و رومانی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| شاهکار دی‌بروینه بازگشت یحیی گل‌محمدی به لیگ برتر| فولاد خانه جدید آقا یحیی تاریخ و ساعت بازی ایران و آلمان در لیگ ملت‌های والیبال | شاگردان اکبری به دنبال پایانی خوش نتیجه بازی پرتغال و ترکیه در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پرتغال می‌خواهد قهرمان شود اردوی دوروزه کشتی‌گیران المپیکی ایران در مشهد + فیلم پخش زنده بازی بلژیک و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرتغال و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| سد گرجی ترکیب مدیران آینده استقلال لو رفت | سمیعی مدیرعامل می‌شود رییس فدراسیون جودو: خراسان همیشه قطب جودو کشور بوده است بلانکو منتظر بلیت بازگشت به استقلال | راضی از تداوم حضور نکونام پخش زنده بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کوچ ستاره‌های پرسپولیس به تیم جدید گل‌محمدی؟ تاریخ و ساعت بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ | قدرت‌نمایی ژرمن‌ها ادامه دارد؟ فرشاد احمدزاده از سپاهان جدا شد جریمه نقدی استقلال و حامدی‌فر به خاطر بدرفتاری در برابر پیکان ورزشگاه تختی هم آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست! استقلال در کمین ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند مجوز بازگشت حسینی به استقلال صادر شد
سرخط خبرها

برگزاری مسابقات جام رمضان دوومیدانی بانوان خراسان رضوی در مشهد + عکس

  • کد خبر: ۱۵۸۹۱۲
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
برگزاری مسابقات جام رمضان دوومیدانی بانوان خراسان رضوی در مشهد + عکس
مسابقات دوومیدانی جام رمضان خراسان رضوی در ورزشگاه امام رضا (ع) و سالن باغبانباشی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقات دوومیدانی جام رمضان استان با حضور نزدیک به ۳۰۰ ورزشکار در مشهد برگزار شد. در این مسابقات شقایق صادقی با ثبت رکورد ۱۳.۵ ثانبه مقام اول دو ۱۰۰ متر را کسب کرد. شکوفه زحمتکش و زهرا ربانی به ترتیب دوم و سوم شدند. ساجده فانی با ثبت رکورد ۵۸.۵ ثانیه موفق شد مقام اول دو ۴۰۰ متر را کسب کند پریسا امینی موفق شد مقام دوم و ریحانه نصیحتی مقام سوم را کسب کند. تکتم دستاربندان با ثبت رکورد ۲ دقیقه و ۱۶ ثانیه موفق به کسب مقام اول دو ۸۰۰ متر شد، ستایش امینی و مبینا خیاط توانستند به ترتیب در جایگاه دوم و سوم بایستند. همچنین سمیرا خدا ترس با ثبت رکورد ۱۰ دقیقه و ۲۲.۴ ثانیه مقام اول دو ۳۰۰۰ هزار متر را کسب کرد. زهرا افشاریان و انوشه ذوالفقاری موفق به کسب مقام دوم دوم سوم شدند.

برگزاری مسابقات جام رمضان دوومیدانی بانوان خراسان رضوی در مشهد
فائزه آشورپور نیز موفق شد با ثبت رکورد ۱۳.۹ در دو ۱۰۰ متر با مانع در جایگاه اول بایستد. فائزه طباطبائی و اقلیما ابراهیمی نیز مقام دوم و سوم را کسب کردند. حنانه عطایی با ثبت رکورد ۴.۹۲ ثانیه موفق شد مقام اول پرش طول را از آن خود کند، در مسابقات پرش طول عارفه نیک‌بین و حدیثه پیری نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند. بهناز شریفان با ثبت رکورد ۱۲.۴۵ ثانیه، مقام اول پرتاب وزنه را کسب کرد. سحر غلامی شیرازی و ساجده علوی مقدم توانستند مقام دوم و سوم را کسب کنند.
جوایز نفر اول یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده و به نفر دوم و سوم به ترتیب یک میلیون تومان و ۵۰۰ هزار تومان تعلق خواهد گرفت.

برگزاری مسابقات جام رمضان دوومیدانی بانوان خراسان رضوی در مشهد

نائب رئیس هیات دوومیدانی خراسان رضوی: ورزشکاران ما آرزو داشتند که پیست را از نزدیک ببینند

هما بیگی، نائب رئیس هیات دوومیدانی خراسان رضوی در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: مسابقات جام رمضان به همت هیات دوومیدانی استان و شهرداری منطقه یک مشهد برگزار شد، در آستانه مسابقات آغاز فصل هستیم و به علت برگزاری مسابقات در فضای باز، تمام انتخابی‌ها در فضای باز انجام می‌شود. وی افزود: ورزشکارن ما آرزو داشتند که پیست را از نزدیک دیده و پای خود را بر روی تارتار دوومیدانی بگذارند، اما خوشبختانه قریب به سه سال است که مسابقات بانوان ما در پیست دوومیدانی ورزشگاه آستان قدس رضوی برگزار می‌شود. نائب رئیس هیات دوومیدانی خراسان رضوی از استقبال چشمگیر ورزشکاران در این دوره از رقابت‌ها خبر داد و گفت: مسابقات جام رمضان به نحوی انتخابی مسابقات جام امام رضا (ع) است و هر ورزشکاری که رکورد قابل قبولی را ثبت کند به مسابقات جام امام رضا (ع) دعوت خواهد شد. مسابقات جام امام رضا (ع) در سومین سال در مشهد برگزار می‌شود و با توجه به اینکه خراسان رضوی میزبان رقابت‌هاست، می‌تواند دو تیم داشته باشد کما اینکه طی سال‌های گذشته قهرمان این رقابت‌ها بوده‌ایم. بیگی در ادامه تصریح کرد: امسال مسابقات دو ۱۰۰متر، ۴۰۰ متر، ۸۰۰ متر، ۳۰۰۰ هزارمتر و ۱۰۰ متر با مانع و مسابقات پرتاب طول و پرتاب وزنه نیز برگزار شد. خوشبختانه مسابقات درون استانی ما کم از مسابقات لیگ و قهرمانی کشور ندارد و شاهد حضور پررنگ ورزشکاران و ثبت رکورد‌های مطلوبی هستیم. ضمن اینکه این مسابقات با حضور ۱۴ داور برگزار شد.

برگزاری مسابقات جام رمضان دوومیدانی بانوان خراسان رضوی در مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->