سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری
سرخط خبرها

نخستین واکنش علیرضا دبیر به نماز خواندن در جلسه با وزیر ورزش + فیلم

  • کد خبر: ۱۵۸۴۳۱
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۸
نخستین واکنش علیرضا دبیر به نماز خواندن در جلسه با وزیر ورزش + فیلم
علیرضا دبیر به فیلم منتشر شده خود که در حال نماز خواندن در جلسه با وزیر ورزش و جوانان است، واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در واکنش به نماز خواندن در حضور وزیر ورزش و جوانان گفت: ۲ روز قبل مصاحبه‌ای داشتم و از خجالت ضد انقلاب درآمدم و به طور حتم می‌دانم امروز بعد از توضیحاتم درباره ماجرای نمازخواندن من حواشی دیگری درست می‌کنند؛ خوشخبتانه به خاطر نماز کتک خوردم و نه کار غیرشرعی.

وی افزود: آقایی که فیلمبرداری کرد پیش من آمد و فیلم را نشانم داد. به او گفتم راضی نیستم که فیلم گرفته‌ای. اما او گفت که این فیلم خیلی خوب است و آن را منتشر هم کرده است. با شنیدن این جمله شوکه شدم و به آن فرد گفتم که من بابت انتشار فیلم نماز خواندنم راضی نیستم و باعث شدی کتک بخورم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->