نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

کیانی‌مقدم: هواداران به ورزشگاه بیایند، کار تمام است

  • کد خبر: ۱۵۸۶۹۴
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۴
کیانی‌مقدم: هواداران به ورزشگاه بیایند، کار تمام است
بازیکن تیم شادکام مشهد گفت: هواداران به ورزشگاه بیایند، شک ندارم که به برد دوم خود در لیگ دست می‌یابیم.

حسین کیانی‌مقدم در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، اظهار کرد: اول باید به این نکته اشاره کنم که از بازگشت به فوتبال مشهد و حضور در تیم شادکام خیلی خوشحالم، قبل از اینکه بخواهم با این تیم قرارداد امضا کنم تحقیق کردم و در مورد شادکام و صحرانشین تعاریف خیلی خوبی شنیدم. همچنین حضور خانی و محمدزاده که از ایشان شناخت زیادی دارم، روی تصمیمم به شدت تاثیرگذار بود.
وی افزود: مجموعه شادکام فراتر از لیگ سه است و امیدوارم کنار این تیم موفق باشیم و همه با کمک به یکدیگر پایان فصل یک اتفاق خوب را رقم بزنیم. حضور بازیکنان حرفه‌ای نشان از تفکر و ذهنیت حرفه‌ای باشگاه دارد و معلوم است باشگاه شادکام چه هدفی دارد.
وی افزود: تا الان در لیگ سه نبودم و برای اولین بار در مرحله دوم لیگ سه حضور دارم، یک سال سخت را پشت سر گذاشتم و قصد دارم با قدرت فوتبال را دنبال کنم. از دست دادن مادرم و مصدومیتی که داشتم باعث شد سال سختی را سپری کنم. وقتی با مدیران باشگاه و سرمربی تیم صحبت کردم دیدم هدف مشترک داریم.
وی افزود: تجربه حضور در لیگ سه نداشتم، اما طبق شنیده‌ها امکانات که تیم ما دارد تیم‌های دیگر ندارند. البسه باکیفیت، سفر با پرواز، هتل خوب و موارد دیگر باعث شده امکانات خوبی داشته باشیم. امکاناتی که در سطح تیم‌های لیگ یک است.
کیانی ادامه داد: پرداختی‌های بازیکنان طبق وعده‌ای که مدیران باشگاه دادند سر وقت پرداخت شد و این موضوع اهمیت ویژه‌ای دارد. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و در مسیر موفقیت گام برداریم. در هر شرایطی کنار هم هستیم، فصل بالا و پایین دارد، ولی ما مثل یک خانواده هستیم و امیدوارم در پایان فصل به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم.
بازیکن تیم شادکام تصریح کرد: من دیرتر به تیم اضافه شدم، ولی طبق برنامه باشگاه و با برنامه‌ای که بابک مصطفی‌فرخانی، بدنساز تیم در اختیارم گذاشت، تمریناتم را دنبال کردم و هر روز شرایط بهتری پیدا می‌کنم.
کیانی در خصوص شرایط دیدار اول مقابل نیکا پارس گفت: با ذهنیتی که باشگاه و مخصوصا سرمربی تیم داشتند برای برد و کسب سه امتیاز به نوشهر سفر کردیم. ذهنیت بازیکنان نیز فراتر از لیگ سه است و این موضوع که هدف لیگ دو است را بازیکنان به خوبی درک کرده‌اند. بازی اول همیشه چه داخل خانه، چه خارج از خانه سختی‌های خاص خود را دارد، اما لطف خدا شامل حال تیم ما و مخصوصا من شد و با دست پر به مشهد بازگشتیم. زحمات بازیکنان نتیجه داد و به پنالتی رسیدیم و گلزنی کردم.
کیانی مقدم گفت: شرایط بسیار بسیار بسیار خوبی داریم و این شرایط می‌تواند بهتر هم باشد در حدی که آخر فصل کنار هم جشن صعود به لیگ دو را برگزار کنیم. شناخت زیادی از حریفان نداریم، اما به تیم خودمان ایمان داریم، با اعتماد به نفس بالا و انگیزه فراوان برای موفقیت هم و تیم شادکام تلاش می‌کنیم. چه بازیکنان جوان و چه بازیکنان با تجربه دنبال پیشرفت هستند و امیدوارم با این ذهنیت به موفقیت برسیم.
حسین کیانی در خصوص شرایط فوتبال مشهد گفت: الان فقط دو تیم در لیگ سه داریم و این موضوع برای فوتبال مشهد قابل قبول نیست. مشهد پتانسیل داشتن دو تیم لیگ برتری دارد و حتی باید در لیگ یک و لیگ دو تیم داشته باشیم. ما یکی از بهترین استادیوم‌های ایران را داریم، در کنار ورزشگاه امام رضا، استادیوم ثامن الائمه نیز از استادیوم‌های خوب ایران است. شهری با این همه امکانات و تجهیزات حیف است در سطح اول فوتبال ایران نماینده‌ای نداشته باشد. وقتی در سطح بالا تیم داشته باشیم، فوتبالیست‌های مشهدی انگیزه پیدا می‌کنند تا به تیم اصلی شهر خودشان برسند. مسئولان شهری و استانی نگاه ویژه‌ای به فوتبال داشتنه باشند، چون فوتبال ظرفیت بالایی دارد و می‌تواند از بزه در جامعه جلوگیری کند.
کیانی در پایان ضمن دعوت از هواداران فوتبال خراسان برای تماشای بازی روز شنبه عنوان کرد: هواداران فوتبال مشهد همیشه زبانزد بودند و زمانی که مشهد بودم همیشه حامی تیم شهرشان بودند و ما را تنها نگذاشتند. روز شنبه منتظر این عزیزان هستیم تا در کنار آن‌ها دومین برد متوالی در لیگ را جشن بگیریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->