«کافه بازی»، «کافه علم» و «کافه کارآفرینی» ویژه دختران مشهدی احداث می‌شود شهردار مشهد: بوستان‌های «بهشت» و «آفتاب» ویژه بانوان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد مبدا تعیین مسافت شهر مشهد از سایر شهر‌ها کجاست؟ چهارمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد مقدس برگزار می‌شود نشان مشهدالرضا(ع) باعث رونق فعالیت‌های مردمی و جهادی می‌شود لزوم معرفی مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا روزشماری وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، از اول تا چهارم دی‌ماه ۱۳۵۷ (بخش اول) | بیمارستان شاه‌رضا، پایگاه انقلاب مشهد آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه هوای کلانشهر مشهد، همچنان آلوده است (۲ دی ۱۴۰۳) ناصحی: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) باید در سطح ملی و بین المللی دیده شود نشان مشهد الرضا(ع)؛ فرصتی برای آشنایی نسل آینده با چهره‌های تاثیرگذار اقتصادی مشهد برگزاری اولین نشست کارگروه زیارت شورای عالی استان‌های کشور اختصاص ۱۳۰ تاکسی ون به تاکسیرانی مشهد (۲۸ اذر ۱۴۰۳) یادگارهای کوهسنگی مشهد در دل سازه‌های شهر حل اختلاف میان وزارت کشور و ایران‌خودرو بر سر ۹۰ تاکسی ون شهرداری مشهد بررسی مشکلات ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در محلات حاشیه شهر مشهد | لنگرانداختن بسازوبفروش‌ها در بولوار توس آغاز اولین روز زمستان در مشهد با آلودگی هوا سرپرست شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد منصوب شد (یکم دی ۱۴۰۳) امضای تفاهم‌نامه ٢ هزار میلیارد تومانی برای سامان‌دهی محور‌های ورودی مشهد مقدس
سرخط خبرها
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد؛

قابلیت دریافت خدمات الکترونیکی از بستر شبکه بی‌سیم در پایانه‌های سطح شهر

  • کد خبر: ۱۵۸۷۱
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۴
قابلیت دریافت خدمات الکترونیکی از بستر شبکه بی‌سیم در پایانه‌های سطح شهر
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از قابلیت دریافت خدمات الکترونیکی از بستر شبکه بی‌سیم در پایانه‌های سطح شهرمشهد خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سعیدحسینقلی زاده مقدم ضمن اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه هوشمندسازی در این سازمان در دستور کار داریم، افزود: افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها همواره از دغدغه مدیران شهری بوده است.
وی ادامه داد: سازمان اتوبوسرانی با جمع‌آوری اطلاعات در زمینه فراهم‌آوری بستر هوشمندسازی و بهره‌وری بهتر از این فناوری برای تصمیم‌گیری مدیران سامانه‌های حوزه شهروندی و سازمانی این اطلاعات را فراهم کرده است.
وی تصریح کرد: در راستای هوشمند سازی در حوزه سازمان اتوبوسرانی قابلیت الکترونیکی شدن فرایند‌های در حال گردش در سامانه BIS، مدیریت هوشمند ناوگان در سامانه AVL و مدیریت تعمیر و نگهداری ناوگان در سامانه IMS راه اندازی شده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه در حوزه شهروندی قابلیت مسیریابی هوشمند خطوط، نمایش ایستگاه‌های سطح شهر، زمان رسیدن آنلاین ناوگان به ایستگاه در نرم‌افزار موبایلی نقشه همراه مشهد و قابلیت شارژ من‌کارت در نرم افزار موبایلی من‌کارت از دیگر اقدامات این سازمان در خصوص هوشمندسازی و استفاده از بستر فناوری است.
حسینقلی‌زاده مقدم ادامه داد: قابلیت سنجش کیفیت خدمات در نرم‌افزار موبایلی شهر من و همچنین قابلیت دریافت خدمات الکترونیکی از بستر شبکه بی‌سیم در پایانه‌های سطح شهر نیز توسط این سازمان برای تسریع و سهولت ارایه خدمات به شهروندان فراهم شده است.
وی گفت: مدیران برای اخذ بهینه‌ترین تصمیم، نیازمند داده‌ها و اطلاعات هستند و فناوری ابزاری است که این اطلاعات را جمع‌آوری می‌کند و در اختیار مدیران قرار می‌دهد. رویکرد هوشمندسازی و استفاده از فناوری اطلاعات در کسب و کار از ضروریات سازمان‌های شهری محسوب می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->