مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟
سرخط خبرها

برگزاری مسابقات دوومیدانی جام رمضان آقایان در خراسان رضوی + عکس

  • کد خبر: ۱۵۹۳۷۹
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
  • ۲
برگزاری مسابقات دوومیدانی جام رمضان آقایان در خراسان رضوی + عکس
مسابقات دوومیدانی جام رمضان آقایان در سالن باغبانباشی مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقات دوومیدانی جام رمضان آقایان، شب گذشته با حضور ۱۱۷ ورزشکار در رشته‌های دو ۱۰۰ متر، ۴۰۰ متر، ۳۰۰۰ متر و ۸۰۰ متر و همچین ۱۱۰ متر با مانع برگزار شد. علاوه بر این مسابقات پرش سه‌گام، پرش طول، پرتاب وزنه و پرش ارتفاع نیز برگزار شد.
در دو ۱۰۰ متر امیر مهدی رضوی با ثبت رکورد ۱۰.۹۴ ثانیه مقام اول، احمد مردادیان با رکورد ۱۱.۳ ثانیه و امیر حسین رجبی‌مقدم با ثبت رکورد ۱۱.۴۷ به تربیت مقام دوم و سوم را کسب کردند.
همچنین در دو ۴۰۰ متر سید سجاد آقایی با ثبت رکورد ۴۷.۵۶ ثانیه موفق به کسب مقام اول شد، علی عباس‌پور و یونس براتی با ثبت رکورد‌های ۴۹.۳۷ ثانیه و ۴۹.۴۴ ثانیه در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

برگزاری مسابقات دوومیدانی جام رمضان آقایان در خراسان رضوی + عکس
در رشته دو ۸۰۰ متر نیز سید محمود حسینی با ثبت رکورد یک دقیقه و ۵۹.۴ ثانیه موفق به کسب مقام اول شد، مسعود دمساز با ثبت رکورد ۲ دقیقه در مقام دوم و امیرعلی محرابی با ثبت رکورد ۲ دقیقه و ۳.۲۹ ثانیه مقام سوم را کسب رد.
همچنین امیر اصغری موفق شد در دو ۳۰۰۰ متر با ثبت رکورد ۸ دقیقه و ۳۵.۳۵ ثانیه دز رقیبان خود پیشی بگیرد و در جایگاه اول بایستد. سینا شکوه با ثبت رکورد ۸ دقیقه و ۴۱.۵۰ ثانیه و حسین با بصیری با ثبت رکورد ۹ دقیقه و ۳۸.۸۴ ثانیه به تربیت در جایگاه دوم و سوم ایستادند.
در دو ۱۱۰ متر بامانع نیز سجاد زاهد منش با ثبت رکورد ۱۵.۲۵ ثانیه مقام اول و جوانمردی با ثبت رکورد ۱۷.۹۴ ثانیه مقام دوم را کسب کرد.
همچنین در رقابت‌های پرش ارتقاع پارسا سیستانی با رکورد ۱.۹۰، آرش بهروان با رکورد ۱.۵۰ و سامان دمستانی با رکورد ۱.۱۰ به ترتیب در جایگاه اول، دوم و سوم قرار گرفتند.

برگزاری مسابقات دوومیدانی جام رمضان آقایان در خراسان رضوی + عکس
در رقابت‌های پرتاب وزنه مهدی صابری با ثبت رکورد ۱۹.۲ ثانیه مقام اول را کسب کرد و همچنین عرفان میرزائیان با ثبت رکورد ۱۶.۸۷ مقام دوم و مهدیار شکوهی با رکورد ۱۵.۸ مقام سوم را کسب کرد.
همچنین در رقابت‌های پرش طول مرتضی عباسپور با ثبت رکورد ۶.۹۹ موفق به کسب مقام اول شد، طا‌ها بالینی با رکورد ۶.۲۳ و حسین پیله ور با رکورد ۵.۳۴ به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

برگزاری مسابقات دوومیدانی جام رمضان آقایان در خراسان رضوی + عکس
همچنین در پرش سه گام نیز حمید رضا کیا با ثبت رکورد ۱۶.۳، علی سبدی با رکورد ۱۴.۳۰ و امیررضا نخعی با رکورد ۱۳.۵۸ به ترتیب مقام اول، دوم و سوم را کسب کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کاظم صحابی فرد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
با سلام و شپاس از پوشش اخبار دوومیدانی خراسان ،خراسان بزرگی که روزگاری قطب دوومیدانی ایران در بخش مردان بود اما متاسفانه امروز دوومیدانی مردان خراسان در ایران حرفی برای گفتن ندارد. مسابقات در سالن باغبانباش برگزار نشده در پیست امام رضا برگزار شده قابل ذکر است بیشترین مسافت دو سرعت مسیر مستقیم در سالن دوی 60 متر است نه دوی 100 متر که در خبرتون ذکر شده. کاظم صحابی فرد مدیر وبلاگ ویژه دوومیدانی
رضا تاجکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
0
0
سلام لطفاً خبر پرتاب دیسک جام رمضان و منتشر کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->